Eikö Telia voisi vastuullisena operaattorina estää lähtökohtaisesti kaikki maksulliset “sisältöpalvelut”. Sain puhelinlaskuuni, mitään aktiivisesti itse tekemämättä, 9,90€ lisälalaskun sisältöpalvelusta. Asiakaspalvelu vieritti todistusvastuun minulle. Eli minun olisi itse pystyttävä todistamaan, etten ole tehnyt mitään. Sain sentään selville täydellisen huijausosoitteen, jolle jostain oli dataa ohjautunut. Miksi Telia sallii tällaista? Minä en maksa puhelinlaskulla mitään muuta kuin puhelut ja datamaksut. Tunnen itseni petetyksi vastuullisen operaattorin taholta, kun se linkittää puhelimeni täydelliselle huijaussivulle.
Vai miltä kuullostaa ooppas info.fi@ccsupport.biz? On suorastaan hävytöntä, että tälaisiin on pääsy, ja vielä siten, ettei käyttäjänä tee mitään. Mutta sitäpä ei Täti-Telia suostu uskomaan. Arvelee varmaan, ettei 10 takia kukaan käräjille haasta ja keräilee noita bonuksiaan satunnaisesti asiakkailta.
En tiedä, onko tämä nykylakien aikaan enää yleistä, mahdollista sen ei pitäisi olla. Sitten kaupataan tietoturvaa jotain 7 € kuussa, joka tekee vuodessa yli 80 €. Sanoinkin, että suojeluraha on ylimitoitettu, kyllä ennen sen huijarien kympin/vuosi maksaa, kuin 80 € suojelurahaa. Puhelimen pitäisi olla turvassa jo laskun maksamalla, mutta lisää vain pyydetään..
Muokkaus Merja_J: muokattu otsikkoa