Skip to main content

Missä on telian sivuilla selkeästi mistä voi tehdä häiriö/vika ilmoitukesen, ennen se löytyi heti nyt etsin 1/2 tuntia



eikä löytynyt (taidan olla vaan niin vi*un tyhmä).



Taidettu vaan jemmata johonkin toooshi shyvälleeee ???



Kun eihä tää kumminkaan toimi täydellisesti vieläkään.......tai ikinä.



Voisitte lisätä sellaisen ISON kuvakkeen siihen etusivulle, että tyhmäkin tajuaa !!



 



 



Edit: lisätty otsikkoon tarkentava sana "häiriöilmoitus" //TuizeKoo

Hei @Fubar1xxx!



Ainakin Telia.fi sivustolta löytyy tuo häiriö/vikailmoitus, kun kirjaudut tuonne omille sivuille > klikkaat kyseistä liittymää missä vikaa on > Hallinoi liittymääsi > Tee vikailmoitus / jätä yhteydenottopyyntö.



Sitten muuten voi varmaan jättää tämänkin kautta : https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=2


Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!



@Fubar1xxx kirjoitti:


Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!






Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:



https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa :smileyhappy:



 



@Sekunti kirjoitti:



@Fubar1xxx kirjoitti:


Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!






Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:



https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa :smileyhappy:



 






Hola!
@Fubar1xxx aina välillä saattaa mennä aivot jäähän, nou hätä. Onneksi on Yhteisö 😉.

Hyvä vinkki @Sekunti:lta kirjanmerkkeihin lisäämisestä. Toivotaan tosiaan, että tulevaisuuden Telian appis olisi sellainen, että asioiden hoito olisi simppeliä. Eiköhän nämä ole kehityslistalla ja jos ei ole, niin viedään ne sinne.

Mitä mahtavinta loppuviikkoa!



@TuizeKoo kirjoitti:



@Sekunti kirjoitti:



@Fubar1xxx kirjoitti:


Kiitos. Löytyihän se, en vaan älynnyt mennä omaan liittymään katsomaan, oli aivot jo nukahtanut ?!






Hyvä, että sait asian ratkaistua. Tuo kyseinen Palvelupyyntö-lomake on ainakin itselläni kirjanmerkkinä:



https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Nuo lomakkeet olisi hyvä saada Minun Telia -sovellukseen tulevaisuudessa :smileyhappy:



 






Hola!
@Fubar1xxx aina välillä saattaa mennä aivot jäähän, nou hätä. Onneksi on Yhteisö 😉.

Hyvä vinkki @Sekunti:lta kirjanmerkkeihin lisäämisestä. Toivotaan tosiaan, että tulevaisuuden Telian appis olisi sellainen, että asioiden hoito olisi simppeliä. Eiköhän nämä ole kehityslistalla ja jos ei ole, niin viedään ne sinne.

Mitä mahtavinta loppuviikkoa!






Kiitos samoin @TuizeKoo :)



 



Juuh, tuota Minun Telia -sovellusta kehitetään hyvään tahtiin. On siellä nyt vaikka mitä ja täältä löytyy se palautekeskustelu:



https://yhteiso.telia.fi/t5/Asiakkuus-Telia-tunnukset-Telia/Minun-Telia-sovellus-palauteketju/m-p/144474



 



Päästään varmaan taas testaamaan betajuttuja.


Vastaa