peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
59147 Jäsentä
163952 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Highlighted
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
Rekisteröitynyt: ‎12-12-2014
Kirjoituksia: 3 636
1/78

Minun Telia -sovellus, palauteketju

Myös Minun Sonera -appsi uudistui. Sen lisäksi että sen nimi muuttui Minun Telia:ksi niin löydät sieltä nyt ison tukun uusia ominaisuuksia ja toiminnallisuuksia.

Kerätään tähän ketjuun kommentteja uudistetusta appsista, mikä mielestäsi toimii mikä ei. Jos huomaat jotain outouksia siellä niin kerro myös niistä.

Kiitos kommenteista jo etukäteen Hymiö Onnellinen

01_Screen696_iOS@2x.png

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

77 vastausta
Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎23-03-2017
Kirjoituksia: 5
2/78

Vs: Minun Telia -sovellus, palauteketju

Vähä off-topic kun ei liity tähän appiin, mutta kirjautuessani omille sivuilleni, haluaa sivu tallentaa tietokoneelleeni favicon.ico tiedoston.

edit: Tapahtui siis firefoxissa sekä chromessa. Koitin juuri uudestaan jos saisin kuvan aiheesta, mutta ei tapahdu enää.

Lady
Lady
Rekisteröitynyt: ‎06-06-2015
Kirjoituksia: 3 139
3/78

Näin käy minulla Sony Xperia Z1 Compactissa (Android 5.1) Hymiö Surullinen

Screenshot_2017-03-23-08-46-46.png

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
4/78

Kiitos @kiisseli67. Vastausta tähän ei vielä ole, tutkitaan.

⎮Telia Yhteisön capitán⎮Apple iPhone XS Max⎮Apple iPad Air 2⎮ Apple TV 4K⎮Apple MacBook Pro⎮

Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎24-08-2015
Kirjoituksia: 500
5/78

Telialla on joku tv softa samsugin telkkarille?.Onkos toi tulossa myös suomen asiakkaille?.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎14-12-2015
Kirjoituksia: 428
6/78

Minun Telia-sovellus ei ole yhteensopiva myöskään Huawei Ascend P6-puhelimen, Android 4.4.2, kanssa.

Hakusanat Google Play storessa eivät myöskään ole päivittyneet. Etsimällä Minun Telia sovellusta ei löydä sitten millään. Kun sen sijaan hakeekin Minun Sonera, Minun Telia löytyy heti.

Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
7/78

Kiitos @arapahoe, kysytäänpä tähän vastaus. Palaamme kun tiedämme.

Kiitos @irritus, laitan tiedoksi. Onko muuten rootattu luuri tjsp?

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-12-2013
Kirjoituksia: 4 392
8/78

Minun Telia vielä huollon alla...

Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
9/78

Tiedoksi @kiisseli67 ja @irritus sekä muut:

Minun Telia -applikaatio edellyttää (ainakin tällä hetkellä) Android 6.0 -versiota, teillä oli 4.-jotain ja tästä syystä kauppa ilmoittaa ettei puhelin ole tuettu.

Jos tämä muuttuu niin kerromme siitä tässä ketjussa.

0 tykkäystä
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
10/78

@arapahoe kirjoitti:

Telialla on joku tv softa samsugin telkkarille?.Onkos toi tulossa myös suomen asiakkaille?.

Tällä hetkellä Telia TV:n saapi isolle ruudulle Chromecastilla, peilaamalla sekä uusimmalla Apple TV:llä johon meiltä löytyy natiivisovellus. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman laaja-alaisesti ja tulemme laajentamaan jakeluamme muihin alustoihin. Aikataulut ovat ikävä kyllä kuitenkin auki. Kerromme uudistuksista kanavissamme kun sen aika on.