Skip to main content

Telia TV kanavapaketin tutustumisjakson päättäminen

  • July 26, 2021
  • 2 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Moi otin tossa 5 päivää sitten 14 päivän ilmaiskokeilun telia tvseen. Sain kyllä tunnukset mutta en voi kirjautua minun teliaan irtisanomaan sopimusta? Mikä tähän voisi olla avuksi? Ps en ottanut sitä ilmaiskokeilua tällä accountilla vaan toisella koska en voi kirjautua sillä tänne niin piti tehdä uusi accounti että saisin edes jotenkin apua. Kiitos

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman.

2 kommenttia

SannaMKoo
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderaattori
  • July 27, 2021

@asdfg4  kirjoitti:

Moi otin tossa 5 päivää sitten 14 päivän ilmaiskokeilun telia tvseen. Sain kyllä tunnukset mutta en voi kirjautua minun teliaan irtisanomaan sopimusta? Mikä tähän voisi olla avuksi? Ps en ottanut sitä ilmaiskokeilua tällä accountilla vaan toisella koska en voi kirjautua sillä tänne niin piti tehdä uusi accounti että saisin edes jotenkin apua. Kiitos


Heippa @asdfg4 ja tervetuloa Yhteisöön keskustelemaan! Kiva että löysit paikalle 😁>

 

Kanavapakettien hallinta ja irtisanominen tosiaan hoituvat asiakassivujen kautta, mutta niihin ei käy samat tunnukset kuin Telia TV:en. Sinun on siis luotava asiakassivujen tunnukset joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella tunnistautuen. Tämän jälkeen näet palveluissasi tuon Telia TV:n, ja sitä klikkaamalla pääset käytössäsi oleviin kanavapaketteihin. 

 

Täältä löydät vielä hyvän artikkeli ohjeineen kanavapakettien hallintaan omilla sivuilla

 

Onnistuiko tällä tapaa? Kannattaa muuten huomioida, että kun irtisanot kanavapaketin tuota kautta, niin se irtisanoutuu sitten välittömästi! 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • July 27, 2021

kiitos nyt sain toimimaan! 🙂>