Hei asiakaspalvelu,
en ole Telian asiakas, joten tämän asian selvittäminen on tuottanut minulle varsin paljon ylimääräistä vaivaa. Varsinkin tilin luominen yhteydenottoa varten on ollut työlästä.
Minulle tuli toissa yönä sähköpostiin toiselle henkilölle tarkoitettu Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketin tilausvahvistus.
Henkilö on ilmeisesti saman niminen kuin minä, ja hänelle tarkoitettuja viestejä tulee minulle ajoittain, sillä sähköpostiosoitteitamme ilmeisesti kirjoitaan väärin.
Voisitteko ottaa asiakaspalvelusta minuun yhteyttä, jotta paketin lasku ja aktivointikoodi menisi oikealle henkilölle? Minulle tuli sähköpostissa myös hänen asiakasnumeronsa, joten oikea henkilö on jäljitettävissä.
ystävällisin terveisin,
Jouko Nieminen.