Skip to main content
Vähissä ovat tarjoukset vanhalle, jo nopeimman laajakaistan omaavalle asiakkaalle.
Edes yksi käyttökelpoinen tarjous olisi paikallaan ja jollei ole kehitettävissä niin voisihan sitä tarjota asiakkaalle esimerkiksi viimeisen kk-maksun ilmaiseksi kiitokseksi pitkästä asiakassuhteesta. Tai esimerkiksi yksi kuukausimaksu jokaista täyttä asiakkuuden viittä vuotta kohden ;O)
Saattaisi lisätä vielä halukkuutta luopua Soneran lankapuhelin ja laajakaistapalveluista jo suoritettujen myyntikieltojen sekä hinnankorotusten myötä.
Ehdotus Soneran markkinointitiimille;
Nopeimman yhteyden jo hankkineelle vanhalle asiakkaalle nopeuden lasku portaalla tai kahdella maksuttomasti !!!!!!!!!!!!!!!!!
Laajakaista, 40 euron lahjakortti nykyisille asiakkaille !!!

Vauhdikkaalla laajakaistalla arkipäivän askareet sujuvat näppärästi! Voit käyttää lahjakorttisi laajakaistan kuukausimaksuihin, kun solmit liittymääsi 18 kuukauden sopimuksen.

Hienoa, lahjakortti vanhalle asiakkaalle mutta ei käy uuden 18kk sopimuksen tekoon kun Sonera ei halua sellaista enää tehdä. Kiitän ja kumarran LAHJAKORTISTA!
Olisiko LAHJAKORTTI hyvä nimitys myös sakkolapuille, lisäverolapuille jne..
Ehkäpä parempi käyttääkin nimitystä Soneran lahjakortti kun näitä epämieluisia lappuja jaellaan...Siis suuremman luokan vitsi...

Asiakaspalvelukaan ei pystynyt...ei vaan kyllähän se tarjosi @450 liittymää 24/1M ADSL liittymän tilalle...Siinä olisin saanut Soneran..heh..lahjakortilla ensimmäisen kuukauden ilmaiseksi.. tai siis ensimmäisen aamun lähinnä...jos tiedonsiirtokykyä ADSLään verrataan.
Sama havainto, vähissä ovat tarjoukset vanhalle asiakkaalle, jolla on jo maksiminopeus käytössä eikä Windowsia joka vaaditaan tallennus- ja turvaohjelmille. Ja kun jo määräaikainen sopimuskin käytössä.
40e lahjakortti toimi hyvin vessapaperina 😛
Miksi vanhaasiakas ei saa 24M-liittymää 39.90€ hintaan,olen ollut Soneran asiakas monta vuotta maksan 50€ samasta 24M liittymästä ,täällä Kuopiossa verkko on DNA:n omistuksessa heillä oli hauskaa kun tiedustelin asiaa,ONKO AINUT KEINO VAIHTAA OPERAATTORIA T:yaris
Sinun kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 (arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30), jotta voimme tarkistaa saatavillasi olevat tarjoukset.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Sinun kannattaa ottaa puhelimitse yhteyttä maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 (arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30), jotta voimme tarkistaa saatavillasi olevat tarjoukset.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu


Muuta eivät osaa milloinkaan sanoakaan, aina sama: "soita 0800 133133!" Terveisiä Panulle ja Pojille!

Jos tarkoitus olisi olla tasapuolinen ja rehellinen, niin asiakkaalle annettaisiin ne edut, jotka hänen "saatavillaan ovat" ja informoitaisiin SOITTAMALLA tai SÄHKÖPOSTILLA asiakkaalle, että kuule me ollaan laitettu sulle tämä ja tämä etu kun ne sinulle kuuluvat tästä ja tästä syystä ja jos asiakkaan Soneran palveluiden käyttöaste liippaa läheltä, että saisi jonkin kolmannenkin edun, niin siitä voisi samalla vihjaista että, kuule jos saat soitettua vielä euro-27centillä enemmän kuukaudessa (olettaen, että olen erehtynyt ottamaan Soneran kännykkäliittymän), saat vielä tämänkin edun!

Ei Soneralta muuta tarjousta laajakaista-asiakkaalle tule, kuin että maksa enemmän kuukaudessa, niin saat "nopeamman" yhteyden! Tämä menee kuulkaa niin, että sitten kun sopimuskausi on päättymässä, sitten ajoissa ilmoita irtisanovasi koko roska, niin alkaa tulla oikeita tarjouksia, mutta ole niidenkin ehdoissa tarkkana!

T: Mää

PS: Tähän foorumiin rekisteröitymislomakkeessa sanottiin että "käyttäjätunnukseen hyväksytään vai alphanumeerisia merkkejä 3...20kpl" Kun kirjoitin "jäppinen" niin eipä kelvannut ennenkuin muutin ää:t pois!!! En tiennytkään, ettei Ä ole kirjain 😕 ja sitten tuo hienostelu: ALPHANUMEERINEN!!!! Voi taivas kun on hienoa tekstiä! Muissa palveluissa sanotaan suomeksi: "kirjain- ja numeromerkkejä muttei å, ä tai ö"
maeae kirjoitti:
Muuta eivät osaa milloinkaan sanoakaan, aina sama: "soita 0800 133133!" Terveisiä Panulle ja Pojille!

Jos tarkoitus olisi olla tasapuolinen ja rehellinen, niin asiakkaalle annettaisiin ne edut, jotka hänen "saatavillaan ovat" ja informoitaisiin SOITTAMALLA tai SÄHKÖPOSTILLA asiakkaalle, että kuule me ollaan laitettu sulle tämä ja tämä etu kun ne sinulle kuuluvat tästä ja tästä syystä ja jos asiakkaan Soneran palveluiden käyttöaste liippaa läheltä, että saisi jonkin kolmannenkin edun, niin siitä voisi samalla vihjaista että, kuule jos saat soitettua vielä euro-27centillä enemmän kuukaudessa (olettaen, että olen erehtynyt ottamaan Soneran kännykkäliittymän), saat vielä tämänkin edun!


No varmaan arvaat että markkinatalous ei pyöri haluamallasi tavalla ja tiedät mitä tarkoittaa käsite "asiakas äänestää jaloillaan". Jos ei homma miellytä niin vaihda toki toimittajaa kun kahle nilkasta avatataan.

Mutta asiaan: olisin kiinnostunut että onko Sonera (Extra) -asiakkaille tulossa jotain kilpailukykyistä tarjousta koska Saunalahti (Elisa) on tällä hetkellä todella houkutteleva vaihtoehto pääkaupunkiseudulla nopeiden liittymien osalta.

Kysyy nimimerkki "sopimuskausi loppuu kohta"
mikita: Sonera Laajakaista Extra -liittymiimmekin on olemassa voimassa olevia tarjouksia, esimerkiksi nopeudenostoihin liittyen. Yhtenä esimerkkinä tällä sivullemme mainittu tarjous.

Neuvoisin sinua tässäkin tapauksessa olemaan yhteydessä meihin, esimerkiksi yllä mainitun myyntipalvelumme maksuttoman 0800 133133 numeron kautta. Tällä tavoin myyntipalvelumme pystyy tarkistamaan, mitä tarjouksia liittymässäsi on mahdollista hyödyntää.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
mikita: Sonera Laajakaista Extra -liittymiimmekin on olemassa voimassa olevia tarjouksia, esimerkiksi nopeudenostoihin liittyen. Yhtenä esimerkkinä tällä sivullemme mainittu tarjous.

Neuvoisin sinua tässäkin tapauksessa olemaan yhteydessä meihin, esimerkiksi yllä mainitun myyntipalvelumme maksuttoman 0800 133133 numeron kautta. Tällä tavoin myyntipalvelumme pystyy tarkistamaan, mitä tarjouksia liittymässäsi on mahdollista hyödyntää.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu


Kiitos vaan nopeasta vastauksesta. Olen jo yrittänyt neuvotella edullista hintaa puhelimitse sen verran usein etten enää kehtaa asiasta soittaa. Ymmärrän markkinatalouden ja määräaikaisten sopimusten hengen mutta silti tuntuu vähän epäreilulta että nykyisen 10/2 -linjan päivittäminen nopeammaksi +5 euron tarjouksella tulisi kalliimmaksi kuin 24/2 -linjan tämän päivän tarjoushinta. Saatika se että olisin aikanaan nuukaillut ja ottanut hitaamman yhteyden niin nyt maksaisin maksiminopeudesta vieläkin vähemmän.
Todella törkeää uudet asiakkaat saavat liittymänsä todella paljon edukkaammin kuin vanhat pierut.
Minunkin tapauksessa minä maksan 8Mbit/1Mbit 49,40€/kk Uusi asiakas 29,90€/kk
Tämänkö takia ihmiset pakotetaan ottamaan pitkiä sopimuksia että voidaan rahastaa kovaa hintaa pidemmän aikaa.
Tätä menoa tulen siihen tulokseen että vanhat vaan maksaa kun eivät eroon pääse mut uudet saavat kaikki parhaat edut.Joten täytyy tämän sopimuksen päätyttyä vaihtaa johonkin muuhun palveluntarjoajaan.
Nyt on ainakin tämmönen tarjous Soneralla: http://tinyurl.com/cl2gk3m

Maksukanavia 2kk 0€ ja liput SM-liigamatsiin päälle.
Näinhän se yleensä on alalla kuin alalla kun yritys hankkii uusia asiakkaita, niin niille tehdään normaalihintoja edullisimpia tarjouksia joista sitten vanhat asiakkaat monesti kärsivät.
Minulla on Soneran koti-Tv ja siihen ostettuna useita maksukanavia ja minulle taas oli iloinen yllätys kun Soneralta soitettiin ja ehdotettiin että yhdistellään muutamia ostokanavia toisiinsa niin sillä saadaan kuukausimaksut edullisemmaksi. Säästöä kertyikin n.20 euroa/kk. Siitä Suurkiitos Soneralle!
Alussa koti-Tv:n toiminnassa oli paljon ongelmia, mutta silloinkin sain Soneralta hyvää palvelua murheisiini (paitsi pitkät jonotusajat puhelimessa).
Nyt koti-Tv on toiminut jo pitkään ongelmitta, ja uskotaan että näin on jatkossakin.
Siitokohan tuo kanavapaketti johonkin? 🙂

Vastaa