Kyllä kiehuu näin 7 vuotta laajakaista-asiakkaana olleena.Sopimuskausi loppui huomaamattani puolitoista kuukautta sitten ja nyt avaan eka laskun ja lennän p..seelleni.
Asiakaspalvelun mukaan ..pyritään ilmoittamaan jne..lässytystä. MINKÄÄNLAISTA ilmoitusta sopimuskauden katkolla olemisesta en ole saanut.
Vinkkinä vaan että näin asiakkaista kyllä pääsee eroon, katson tällaisen toiminnan olevan totaalisen loukkaavaa ja pitkäaikaista asiakkuuttani totaalisesti aliarvioivaa. Riitautan laskun ja irtisanomiseenhan tällainen johtaa, se lie selvää. Vaikka saisin 10 EUR/kk laajakaistatarjouksen, se ei korvaa menettämääni aikaa,tällainen on asiakkaan pettämistä ja kiusaamista ja oman asiakaspalvelunne ajan aliarvioimista.
PS. Kannattaa käyttää gmail yms sposteja vitaaleissa toiminnoissa, spostien vaihtaminenhan tässä on se suurin tulossa oleva homma. Tulenko takaisin ? En elinaikanani eikä lapseni.
Sivu 1 / 1
Hei!
Kiitos palautteestasi. Ilman muuta ymmärrämme tilanteen aiheuttaman harmin. Olitkin ollut jo asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme. Ikävä kuulla, ettei tämänhetkiset jatkotarjouksemme miellyttäneet sinua.
Määräaikaisuuden kesto, päivämäärineen, näkyy palvelusopimuksessa ja jokaisella laskulla. Tämän lisäksi pyrimme soittamaan asiakkaille, joiden määräaikainen sopimus on päättymässä. Ikävä kyllä jokaista asiakasta emme pysty kontaktoimaan, vaikka tämä toki tahtotila onkin. Tämä johtuu lähinnä asiakasmassan suuruudesta ja siitä, ettei yhteystiedot ole aina ajantasalla.
Luonnollisesti pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa mielipahaa ja toivomme sinulle kaikesta huolimatta oikein ihanaa talven jatkoa.
Kiitos palautteestasi. Ilman muuta ymmärrämme tilanteen aiheuttaman harmin. Olitkin ollut jo asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme. Ikävä kuulla, ettei tämänhetkiset jatkotarjouksemme miellyttäneet sinua.
Määräaikaisuuden kesto, päivämäärineen, näkyy palvelusopimuksessa ja jokaisella laskulla. Tämän lisäksi pyrimme soittamaan asiakkaille, joiden määräaikainen sopimus on päättymässä. Ikävä kyllä jokaista asiakasta emme pysty kontaktoimaan, vaikka tämä toki tahtotila onkin. Tämä johtuu lähinnä asiakasmassan suuruudesta ja siitä, ettei yhteystiedot ole aina ajantasalla.
Luonnollisesti pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa mielipahaa ja toivomme sinulle kaikesta huolimatta oikein ihanaa talven jatkoa.
Niinamari kirjoitti: Hei!
Kiitos palautteestasi. Ilman muuta ymmärrämme tilanteen aiheuttaman harmin. Olitkin ollut jo asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme. Ikävä kuulla, ettei tämänhetkiset jatkotarjouksemme miellyttäneet sinua.
Määräaikaisuuden kesto, päivämäärineen, näkyy palvelusopimuksessa ja jokaisella laskulla. Tämän lisäksi pyrimme soittamaan asiakkaille, joiden määräaikainen sopimus on päättymässä. Ikävä kyllä jokaista asiakasta emme pysty kontaktoimaan, vaikka tämä toki tahtotila onkin. Tämä johtuu lähinnä asiakasmassan suuruudesta ja siitä, ettei yhteystiedot ole aina ajantasalla.
Luonnollisesti pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa mielipahaa ja toivomme sinulle kaikesta huolimatta oikein ihanaa talven jatkoa.
Hei Sonera
Suosittelen yksinkertaista ilmoitusta sähköpostiin esim. kuukautta ennen sopimuskauden loppumista. Ei tälläinen voi olla satunnaisotantamenettelya,asiakasmassasta johtuvaa tms. Samanlaista selitystä kuin puhelinpalvelusta.
On asiakasta aliarvioivaa lähettää lasku 44,35 EUR kuukauden nettiyhteydestä. Toivon että tämä viesti nyt pikkuhiljaa menee perille.
Muuttakaa toimintatapaanne älkääkä selitelkö, niin yksinkertaista se on. Tuollaisen muutoksen/ohjelmakoodin tekee hetkessä.
Tätä menoa asiakasmassanne on pienenemään päin.
Varasin oikein puhelinajan joska olisin saanut selvyyttä muutamaan asiaan. Asiakaspalvelun henkilö oli ihan ulkona kuviosta.
1. Miksi minulle ei ilmoitettu sopimusajan umpeutumisesta ennen sopimuskauden päättymistä ?
2. Onko ko järjestelmä todellakin käytössä( asiakaspalvelun mukaan kaikkille pyritään ilmoittamaan ) ja millä perusteella tietyt asiakkaat mahdollisesti saavat ko ilmoituksen ja toiset eivät ?
3. Epäilen että järjestelmä on rakennettu siksi että asiakkaalle tarjotaan ´ylimenneen´ sopimuskauden takautuvaa hyvitystä, jos asiakas on valmis uuteen 2 vuoden sopimukseen, ja näin jatkosopimuksen myyntitapahtuma ei ole neutraali.Tällainen kytkykauppa ei ole reilua.
Hyvä Sonera:
Kun jostakin syystä kuulun ( asiakaspalvelun mukaan kaikille siis pyritään ilmoittamaan ) ilman ennakko-ilmoitusta jääneeseen asiakasryhmään, vastuu on palvelutarjoajan ja teidän kuuluu hyvittää sopimuksen loppumisen jälkeinen korkeampi maksu, ILMAN kytkykauppaa jatkosopimukseen. Muutoinhan kohtelette asiakkaitanne eriarvoisesti. Sopimuskauden päättymisestä ilmoituksen ennakoon saanut asiakas välttyy kiristyksenomaiselta 44.25 EUR kuukausimaksusta koska voi irtisanoa sopimuksensa ajoissa tai jatkaa määräaikaissopimuksella. Tämän palvelun täytyy kuulua tasapuolisesti kaikille asiakkaille. Ihan päivänselvä asia.
Kolme esimiestason soittopyyntöä on vetämässä-olkaapa kuulolla mikä on lopputulema !
1. Miksi minulle ei ilmoitettu sopimusajan umpeutumisesta ennen sopimuskauden päättymistä ?
2. Onko ko järjestelmä todellakin käytössä( asiakaspalvelun mukaan kaikkille pyritään ilmoittamaan ) ja millä perusteella tietyt asiakkaat mahdollisesti saavat ko ilmoituksen ja toiset eivät ?
3. Epäilen että järjestelmä on rakennettu siksi että asiakkaalle tarjotaan ´ylimenneen´ sopimuskauden takautuvaa hyvitystä, jos asiakas on valmis uuteen 2 vuoden sopimukseen, ja näin jatkosopimuksen myyntitapahtuma ei ole neutraali.Tällainen kytkykauppa ei ole reilua.
Hyvä Sonera:
Kun jostakin syystä kuulun ( asiakaspalvelun mukaan kaikille siis pyritään ilmoittamaan ) ilman ennakko-ilmoitusta jääneeseen asiakasryhmään, vastuu on palvelutarjoajan ja teidän kuuluu hyvittää sopimuksen loppumisen jälkeinen korkeampi maksu, ILMAN kytkykauppaa jatkosopimukseen. Muutoinhan kohtelette asiakkaitanne eriarvoisesti. Sopimuskauden päättymisestä ilmoituksen ennakoon saanut asiakas välttyy kiristyksenomaiselta 44.25 EUR kuukausimaksusta koska voi irtisanoa sopimuksensa ajoissa tai jatkaa määräaikaissopimuksella. Tämän palvelun täytyy kuulua tasapuolisesti kaikille asiakkaille. Ihan päivänselvä asia.
Kolme esimiestason soittopyyntöä on vetämässä-olkaapa kuulolla mikä on lopputulema !
Päätin lopettaa Soneran asiakkuuteni tähän aivan naurettavaan episodiin ja 44.35 EUR/kk laskuun. Olen 7 vuotta maksanut 10-20 EUR/kk ja palvelukin on ollut ihan tahdikasta. Kiitos siitä.
Sonera myöntyi ja tarjosi vanhalla hinnalla laajakaistaa 30.11. saakka, mutta ei suostunut vaatimukseeni toimittaa laajakaistaani 31.12.2012 saakka, jonka ajan olisin tarvinnut minimissään muuttaakseni kaikki yhteystietoni jne. Jäykkä systeemi joka ei palvele asiakasta eikä tässä tapauksessa Soneraakaan.
Tästä asiasta sitten kirjelmöidään ja turhaa aikaa kuluu. Saanen myös selvyyden siihen miksi jotkut saa ennakkoilmoituksen ja jotkut eivät ja onko tämä asiakkaiden tasapuolista kohtelua.
Asiakkaan menettäminen on näin helppoa. Onnistuitte siinä erinomaisesti !
Sonera myöntyi ja tarjosi vanhalla hinnalla laajakaistaa 30.11. saakka, mutta ei suostunut vaatimukseeni toimittaa laajakaistaani 31.12.2012 saakka, jonka ajan olisin tarvinnut minimissään muuttaakseni kaikki yhteystietoni jne. Jäykkä systeemi joka ei palvele asiakasta eikä tässä tapauksessa Soneraakaan.
Tästä asiasta sitten kirjelmöidään ja turhaa aikaa kuluu. Saanen myös selvyyden siihen miksi jotkut saa ennakkoilmoituksen ja jotkut eivät ja onko tämä asiakkaiden tasapuolista kohtelua.
Asiakkaan menettäminen on näin helppoa. Onnistuitte siinä erinomaisesti !
Hei 7vuottaasiakkaana,
Vastailin sinulle toisessa viestiketjussa!
Vastailin sinulle toisessa viestiketjussa!
Mitenkäs tuo määräaikaisen sopimuksen päättyminen ilmineerataan jos on käytössä suoraveloitus tai e-lasku automaattisella maksatuksella?
Minä en näe oikeaksi menettelyksi semmoista että määräaikainen sopimus muutetaan automaattisesti toistaiseksi voimassa olevaksi, korkeammalle hinnalle, ja ilman selkeää ennakkoilmoitusta asiasta. Sattunut kohdalleni ainakin muutaman kerran kyseinen tapahtuma.
Minä en näe oikeaksi menettelyksi semmoista että määräaikainen sopimus muutetaan automaattisesti toistaiseksi voimassa olevaksi, korkeammalle hinnalle, ja ilman selkeää ennakkoilmoitusta asiasta. Sattunut kohdalleni ainakin muutaman kerran kyseinen tapahtuma.
Moi nettipeikk0,
Jottei määräaikaisuuden päättymispäivä pääse lipsahtamaan ohi, ilmoitamme sen aina laskulla. Sähköpostiin tullut lasku on mahdollista avata niin, että näkymä on sama kuin paperilaskulla, ja käsittääkseni tämä on mahdollista myös e-laskun kanssa. Laskuun on erikseen lisätty rivi, jossa ilmoitetaan määräaikaisuudesta näin: " Määräaikainen sopimus voimassa XX.0X.20XX saakka ".
Jottei määräaikaisuuden päättymispäivä pääse lipsahtamaan ohi, ilmoitamme sen aina laskulla. Sähköpostiin tullut lasku on mahdollista avata niin, että näkymä on sama kuin paperilaskulla, ja käsittääkseni tämä on mahdollista myös e-laskun kanssa. Laskuun on erikseen lisätty rivi, jossa ilmoitetaan määräaikaisuudesta näin: " Määräaikainen sopimus voimassa XX.0X.20XX saakka ".
Eli toisin sanoen te ette ilmoita sitä mitenkään muuten kuin laskulla, josta asiakkaan pitää muistaa tsekata tuo pienellä präntätty rivi.
Ei siis kannata panna teidän laskuja e-laskutukseen kun tämä suoraveloituslaskutusmahdollisuus kohta loppuu pankkien palveluista. Voi pian unohtua tuo tsekkaus ja pääsette rokottamaan listahinnalla.
Ei siis kannata panna teidän laskuja e-laskutukseen kun tämä suoraveloituslaskutusmahdollisuus kohta loppuu pankkien palveluista. Voi pian unohtua tuo tsekkaus ja pääsette rokottamaan listahinnalla.
Ei millään pahalla, mutta sopimushan sitoo myyjää ja asiakasta! Siinä vaiheessa kun laitatte nimen paperiin, sopimuksessa lukee: "sopimus jatkuu määräaikaisuuden jälkeen senhetkisen hinnaston normaalihinnalla." Tuohan on selvästi ihan oma vika, jos ei tajua katsoa koska määräaikaisuus päättyy.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.