Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on suljettuna joulun pyhinä 24. – 26.12.2018 sekä Uudenvuoden päivänä 1.1.2019.
Apua ja tukea on kutenkin tarjolla seuraavasti:
Yksityisasiakkaat
Asiakaspalvelua 24/7
Telia.fi chat ja Facebookin yksityisviestit palvelee 24/7
Tarkempia ohjeita chatin käyttöön
Puhelinpalvelu päivystysasioissa: 020 690 400 (mpm/pvm)
- PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7
- TV-vikojen häiriöilmoitukset 24/7
Yritysasiakkaat
Puhelin: 020 693 693 (mpm/pvm)
- Vika- ja häiriöilmoitukset 24/7
- PUK-koodit ja kadonneiden liittymien tilapäiset sulkemiset 24/7
Muita kanavia
Telia Kaupat
Telia Kauppojen poikkeusaukioloajat voit tarkistaa liikkeiden sivuilta..
Telia Yhteisö apuna
Laitteiden ja palveluiden käyttöönottoon voit kysellä apuja myös täällä Telia Yhteisössä. Muistathan kuitenkin, että tämä on julkinen palsta, joten mitään yksilöiviä henkilötietoja tai liittymätietoja ei kannata täällä julkaista. Asiakaspalvelu ei myöskään voi käsitellä asiakastietoja täällä. Yleisellä tasolla voidaan kuitenkin ratkoa monenlaisia pulmia tämän palstan kautta. Kokeile myös hyödyntää yläpalkin hakukenttää, mikäli vastaavaa asiaa on kysytty jo aiemmin, niin löydät vastaukseen suoraan.
Loistavaa ja rauhallista joulun aikaa kaikille!