Lopetin asiakkuuteni Soneralle alkuvuodesta hintojen noustessa pilviin. Ajattelin että samalla kun haen Hämeenlinnasta uuden operaattorin antaman modeemin niin samalla katkasen Soneran palvelupisteessä palvelun mutta homma ei onnistunutkaan vaan "palvelupisteessä" käskettiin ottaa yhteyttä puhelimitse. Kyselin että mikä virka on palvelupisteellä jos siinä ei voi asiaa hoitaa. Vastaukseksi tuli epämääräinesti että puhelimitse tehdään tarkempi tiedustelu lopettamisen syistä ja asiakasta informoidaan asiasta paremmin.
Ihmettelin kovasti asiaa mutta päätin kuitenkin hoitaa asian lopulta puhelimessa mutta soittaessa huomasin "palvelun" olevankin maksullinen. Puhelun aikana ei kysytty muuta kuin lopettamissyy ja mitään sen kummempaa asiassa ei sitten ollutkaan. Tuota asiaa ei siis voinut palvelupisteessä tehdä. Saatiinpahan vain asiakas soittamaan maksulliseen "palveluun". Kertokaapa siis miksi palvelupisteessä en voinut lopettaa laajakaistaani.
Mitä virkaa palvelupisteellä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.