Hei!
En löytänyt mitään paikkaa soneran sivustolta, mihin jättää palautetta. Haluaisin jättää suoraan soneralle palautetta koskien asiakaspalvelua. Tänään soitin asiakaspalveluun, ja sain suorastaan törkeätä kohtelua sieltä. "As.palvelija" keskeytti, mitä olin sanomassa ja sanoi että asia on hänen puolestaan loppuun käsitelty, kun kysyin 15€ avausmaksusta. Kysymykseni koski sitä, ettei minulle oltu kerrottu että nettitikun uudelleenavaamisesta tulee kuluja, päinvastoin. Minun annettiin ymmärtää, että kun kaikki laskut on maksettu liittymä aukeaa automaattisesti. Asiakaspalvelijan mukaan minun olisi pitänyt tietää maksusta, ja huomautin siihen, että asiasta olisi tullut sanoa aikaisemmin. Olin aikaisemmin aikeissa purkaa ko. sopimuksen, mutten tehnyt sitä sillä alunperin minulle kerrottiin että liittymä aukeaa automaattisesti. Tämän päivän puhelun perusteella vika oli minussa, "Ei me voida kaikkee muistaa kertoa, niin paljon hommaa" , "laita asiakaspalautetta", "asia on minun puolestani loppuunkäsitelty", "hyvää joulua" ja luuri korvaan .