peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
58077 Jäsentä
161733 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Itsenäisyyspäivän onnitteluviestit saapumatta

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 112
1/21

Itsenäisyyspäivän onnitteluviestit saapumatta

Kannattaisiko laittaa listat kuntoon, ennenkuin houkutellaan uusia asiakkaita superhalvoilla liittymillä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005480911.html

No eipä ruotsalaiselta firmalta nyt paljon muutakaan voi odottaa

Edit RaMaria

0 tykkäystä
20 vastausta
Herrasmies
Herrasmies
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1 820
2/21

Vs: Itsenäisyyspäivän onnitteluviestit saapumatta

Telia ei ollut ainoa teleoperaattori, jossa viestit jäivät saapumatta puhelimiin Hymiö Onnellinen

Bling, bling! Onnitteluviesti sinulle @AsiakasY...

Itsenäinen Suomi täyttää tänään 100 vuotta. Onnea Suomi ja suomalaiset! Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och finländare!

Tämä oli siis kyseinen tekstiviesti kokonaisuudessaan. Toivottavasti tämä lämmittäisi mieltäsi jouluisissa talvipakkasten tunnelmissa Hymiö Onnellinen

Viat ja häiriöt | ✆ Asiakaspalvelu | ⛹ Omat Sivut | ⛔ Mobiilivarmenne | ⚽ Telia TV | ♫ Spotify | ❤ Minun Telia | ⚪ Telia DOT

"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich

Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎17-02-2015
Kirjoituksia: 112
3/21

Nyt meni väärin, Telia ei voi minulle lähettää ko. viestiä, koska liittymäni on toisen operaattorin verkossa (ja viesti tuli oikein ajallaan)  Hymiö Onnellinen

Muilla operaattoreilla on ollut muutamia ongelmia, mutta Telia näköjään uutisen perusteella unohti viidesosan asiakkaistaan. Tässä (juhlan) yhteydessä on melkein anteeksiantamaton virhe.

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 327
4/21

No eipä tuossa mitään korvaamatonta tapahtunut. Jäipähän vain yksi ihan turha roskaposti saapumatta. Eiköhän se käynyt kaikille muutenkin selväksi , että Suomi juhlii 100v itsenäisyyttään , on sitä mediassa sen verran rummutettu.

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-11-2017
Kirjoituksia: 17
5/21

Onneksi minulla on myös Elisan liittymä, johon ko. viesti tuli ilman ongelmia Hymiö Silmänisku eli ei kannata pitää kaikki munia yhdessä korissa, kuten jossakin sananlaskussa todetaan...

Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎02-11-2017
Kirjoituksia: 17
6/21

Ja nyt DNA lähestyy 4G Teho liittymä-tarjouksella (12kk), joka voimassa vain tänään ja huomenna ja vain Telialta siirtyvälle asiakkaalle, nopeat ovat liikkeet Hymiö Silmänisku

0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎16-02-2015
Kirjoituksia: 400
7/21

Kyllähän noi viestit olis voinu lähettää jälkikäteenkin jos halukkuutta olis   tahtotila vaan puuttuu lähettämiseen  kun ei ole pakko lähettää  niin ei lähetetä uudelleen  vaikka  telian virheestä   viestit ei menny perille 

0 tykkäystä
Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎21-02-2015
Kirjoituksia: 1 361
8/21

@ExMiksu kirjoitti:

Onneksi minulla on myös Elisan liittymä, johon ko. viesti tuli ilman ongelmia Hymiö Silmänisku eli ei kannata pitää kaikki munia yhdessä korissa, kuten jossakin sananlaskussa todetaan...

Täälläpä ei nimenomaan Elisan liittymiin saapunut noita viestejä...😁 

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
Vakiokalustoa ☆☆
Rekisteröitynyt: ‎13-07-2017
Kirjoituksia: 327
9/21

Minulla on Telian puhelinliittymä ja Telian prepaid mobiilireitittimessä. No puhelimeen sitä tekstaria ei tullut , mutta reitittimeen tuli. Harvemmin sitä reitittimen SMS:ää tulee katseltua , mutta nyt sen huomasin.

Vähän turhalta tuntuu reitittimeen niitä onnitteluja lähetellä ja ylipäätään tämä kohkaus mokomasta viestistä on mielestäni mennyt yli äyräiden.  Hymiö Onnellinen

Kunniajäsen
Rekisteröitynyt: ‎08-08-2012
Kirjoituksia: 1 276
10/21

@AsiakasY kirjoitti:

Nyt meni väärin, Telia ei voi minulle lähettää ko. viestiä, koska liittymäni on toisen operaattorin verkossa (ja viesti tuli oikein ajallaan)  Hymiö Onnellinen

Muilla operaattoreilla on ollut muutamia ongelmia, mutta Telia näköjään uutisen perusteella unohti viidesosan asiakkaistaan. Tässä (juhlan) yhteydessä on melkein anteeksiantamaton virhe.

Näin omakohtaisena kokemuksena, mulla on käytössä 1 Telia, 2 Saunalahtea ja 1 DNA, joista DNA oli ainoa johon viesti tuli perille. Telian liittymä tippui pois jo sen takia koska siinä on Multi-Sim (niihin ei lähetetty koska olis ollut mahdollisuus että monistuu), mutta eipä niitä noihin Saunalahtelaisiinkaan tuntunut perille tulevan...

0 tykkäystä