SERGEL- niminen perintäyhtiö on ollut kimpussani jo puoli vuotta, ja syynä aina jokin viikon tai pari myöhästynyt lasku, joista minulle on tullut lisäkustannuksia ainakin 100 euroa. Törkeää! Vaihdan kyllä operaattoria siksi heti, kun tilaisuus tulee - valitettavasti.
Itse teknologiapuoli on kyllä ihan asiallista, Wifi-päätemodeemi, ja aiempikin ASDL-modeemi, toimivat ihan hyvin, ja jopa nopeus on ollut riittävää, mutta tuohon hinnoittelupolitiikkaan kannattaisi tehdä parannus, ettei turvauduta ärsyttävään perintäyhtiötoimintaan heti, kun siihen tilaisuus tulee, tai menetykset on teille satoja euroja siinä, että ihmiset vaihtavat tämän Telian johonkin muuhun, kuten Elisaan tai DNAahan, joihin itse kyllä vaihtanen kohta, nämä yhtiöt eivät kuukaudenkaan myöhästyneen laskun takia ole vielä ryhtyneet noihin perintäyhtiön käyttämisiin... Minulla on siis ollut kokemusta monesta operaattorista, ja olen ollut kyllä kauan Sonera-Telian asiakkaana, mutta tämä perintäilmiö on minulle melko uusi.