peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
52099 Jäsentä
150359 Kirjoitusta
Katso mitä kaikkea voit tehdä Yhteisössä
^

Hienoa, kun tulit Yhteisöön. Täältä löydät valtavasti keskusteluita, blogeja ja ratkaisuja. Voit keskustella yhdessä muiden samanhenkisten jäsenten sekä ajoittain myös työntekijöidemme kanssa. Kokosimme sinulle kolme vinkkiä jotta pääset nopeasti kartalle siitä, mistä Yhteisössä on kyse.

ETSI JA LUE

Etsi tietoa, selaa keskusteluita ja lue blogeja. Joku toinen on saattanut jo painia saman ongelman kanssa ja saada siihen ratkaisun. Jos et löydä etsimääsi, aloita uusi keskustelu ja kysy neuvoa osaavilta jäseniltämme.

HAKUUN

JÄSENET AUTTAVAT TOISIAAN

Yhteisössämme jäsenet neuvovat toisiaan ja keskustelevat keskenään. Törmäät nopeasti myös VIP-jäseniimme. He kaikki ovat tavallisia asiakkaita kuten sinäkin.

TUTUSTU

OSALLISTU JA KEHU

Osallistu keskusteluihin, skaboihin ja pilotteihin. Kerro kokemuksistasi, ratko muiden ongelmia. Samalla keräät arvomerkkejä ja etenet Yhteisössä pidemmälle. Sinulla on mahdollisuus päästä jopa VIP-jäseneksi.

LUE LISÄÄ

Telia.fi sivujen toimivuudesta



Uusi keskustelija
Rekisteröitynyt: ‎19-09-2018
Kirjoituksia: 9
11/12

Vs: Telia.fi sivujen toimivuudesta

Juuri äsken kokeilin, sama viesti, eli ei onnistu tilaus. En taida enää jaksaa vääntää, vaan tilaan saman tuotteen muualta ~50€ kalliimmalla. Kieltämättä olisi ollut hyvä tarjous, mutta eipä siitä paljon iloa ole kun sivut eivät toimi. Tuntipalkoille ei tässä olisi myöskään päässyt, sen verran paljon on ollut odottelua ja uudelleen naputtelua, mm. tuo salasanan vaihto on täysin käsittämätön case Telialla, vai enkö vain löydä kohtaa mistä se vaihdetaan. Nyt en ymmärrä miten sen voi tehdä muuten kuin luomalla uuden tunnuksen. Toki mobiilivarmennetta käyttämällä pääsee sisään, mutta aina ei jaksaisi hakea kännyä kartanon etelä siivestä tms.

Yllättävän vaikeaa, ja ei, osaamisesta ei pitäisi olla kiinni. Olen ollut www sivujen kanssa tekemisissä Mosaic ja Netscape ajoista asti, kaikki tekniikat ovat tuttuja ja käytännössä kaikki hankinnat olen tehnyt jo useita vuosia vain netistä. Kokemusta on useista kymmenistä nettikaupoista jo pelkästään tänä vuonna, Alibaba, AliExpress, Ebay, Amazon, Verkkokauppa, Elisa, Multitronic, Jimms jne vain muutamia mainitakseni, ja jokainen niistä pesee Telian sivuston niin ostamisen helppouden kuin käyttökokemuksen puitteissa. Nyt minulla on Telian epäselvään sivustokokonaisuuteen about neljä käytäjätunnusta - yhdellä pitäisi pärjätä! Mutta ei, salasanan vaihtohan ei onnistu. Ymmärrän kyllä salasanan ja eri vaihtokäytäntöjen tärkeyden, mutta joku tolkku pitäisi siinäkin olla, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään Pentagonin administratorin tunnus. 

Kaiken kaikkiaan, Danny Thomasia lainatakseni, pitäkää tunkkinne! Palaan asiaan (mielenkiinnosta) mahdollisesti ensi vuonna Black Fridayna, josko olette saaneet siihen mennessä järkeistettyä sivustoanne, tai ylipäätään ne toimimaan. Siihen saakka aijon pysyä hyväksi havaituilla sivustoilla jotka eivät tuhlaa aikaani, jonka muuten arvostan huomattavasti korkeammalle kuin jokun viidenkymmenen euron säästö usean tunnin tappelusta.

 

Kiitos ja näkemiin.

 

Ainii, ei jotain huonoa että ei hyvääkin - Liigan osalta palvelunne on Huomattavasti parempi kuin Ruudun monta vuotta kestänyt räpellys. Jotain pientä sanomista sielläkin on hetkittäin ollut, mutta ei mitään fataalia. Kaiken kaikkiaan siitä on jäänyt hyvä maku suuhun, enkä tunne maksavani turhasta. 

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 073
12/12

Vs: Telia.fi sivujen toimivuudesta

Kiitokset tuosta Liigaan liittyvästä palautteesta, kiva kuulla että homma on toiminut hienosti!

 

Mitä laitetta yritit tilata verkkokaupasta? Juuri testailin itse ja sain jonkun läppärin laitettua ostoskoriin ja pääsin maksuvaiheeseen, mutta en viitsinyt viedä tilausta loppuun saakka. Missä vaiheessa ongelmat siis ilmenee?


paras yhteisö.jpgeSIM.jpgliiga.jpg
0 tykkäystä