Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
miksulitre
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 30 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakaspalvelu-chat ym.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Voisiko Telia panostaa chatin ylläpitoon varsinkin päiväaikaan ja lisätä resursseja, liian usein tulee ilmoitus chatin ruuhkaisuudesta. Asiakkaita usein jonossa about 20 joten nopeasti ei ainakaan saa asioita sen kautta hoidettua. Samoin myös viestikeskuksen kautta laitettuun viestiinkään ei aina vastata luvatun 2 työpäivän kuluessa.. eli panostusta asiakaspalveluun, kiitos

1 vastaus
SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@miksulitre  kirjoitti:

Voisiko Telia panostaa chatin ylläpitoon varsinkin päiväaikaan ja lisätä resursseja, liian usein tulee ilmoitus chatin ruuhkaisuudesta. Asiakkaita usein jonossa about 20 joten nopeasti ei ainakaan saa asioita sen kautta hoidettua. Samoin myös viestikeskuksen kautta laitettuun viestiinkään ei aina vastata luvatun 2 työpäivän kuluessa.. eli panostusta asiakaspalveluun, kiitos


Kiitos kovasti arvokkaasta palautteesta!

Myönnettäköön että nyt viime aikoina chatissa on tosiaan päivisin ollut kovasti jonoa. Totta kai jonotilannetta ja vastausaikoja seurataan ja tilanteisiin tarvittaessa reagoidaan. Viestikeskus on myös hyvä väylä jos asialla ei ole kova kiire. 

Olethan huomannut että chat on avoinna ympäri vuorokauden? Eli jos jonotilanne näyttää sillä hetkellä pahalta eikä ole aikaa jäädä odottelemaan, kannattaa kokeilla hieman myöhemmin uudelleen. 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat