Kirjoitettu
24-08-2017
16:35
Muokattu
24-08-2017
19:18
TuizeKoo
En pääse muokkaamaan liittymääni, koska tilaus on ollut käsittelyssä jostain syystä monta viikkoa...
"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty.
EDIT: muokattu otsikkoa hieman kuvaavammaksi//TuizeKoo
24-08-2017 16:45
Tuttua hommaa jo Soneran aikana usein liittymiin tehdyt muutokset jäi jotenkin jumiin tuohon tilaan. Eipä tossa muuta voi kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun ja tehdä sitä kautta muutokset mitä olit tekemässä.
Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved
24-08-2017 16:48
@tapaniii kirjoitti:
En pääse muokkaamaan liittymääni, koska tilaus on ollut käsittelyssä jostain syystä monta viikkoa...
"Käsittelemme tilaustasi. Uuden tilauksen tai muutoksen tekeminen ei ole mahdollista tilauksen käsittelyn aikana. Saat vahvistuksen tekstiviestillä tai sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty.
Moikka @tapaniii!
Suosittelen sinua lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun tai Omien Sivujen 24/7 chat-asiakaspalveluun. Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakastietoja vaativia asioita. Eiköhän tilauksen kohtalo selviä tuolloin alta aikayksikön