Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64938
Kirjoituksia 176568

Miten saan chat palvelua



Highlighted

Miten saan chat palvelua

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Miten saan chat palvelua

1/13

Edit 6.9.2017 Tutustu päivitettyihin chat-ohjeisiin Yhteisön blogissa täällä 🙂

 

---

 

Hei ! Olen yrittänyt etsiä sonera sivuilta chat palvelua mutta en löydä . Ostimme eilen pojalle uuden puhelimen johon uusi sim kortti pitäisi aktivoida mutta emme saa toimimaan tällä aktivoi ja numero jota tarjotaan sivuilla . Kävimme siis eilen sonera liikkeessä ihan hakemassa kortin ja myyjä neuvoi aktivoimaan chat palvelussa ..

Vastaa
0 tykkäystä
12 vastausta
Highlighted

Kunniajäsen
Viestejä 4 418 kpl

2/13

Kirjauduithan Sonera tunnuksilla? Sinullahan ei ole Adblock / vastaava tracking esto ohjelmaa? 

 

https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/SIM-kortin-vaihto?id=1182

Vastaa
Highlighted

Konkari ☆
Viestejä 1 234 kpl

3/13

Kirjaudu Omille sivuille Sonera-tunnuksella. Pääsivun oikeassa alakulmassa on chat eli "Kysy meiltä" tai jotain vastaavaa.

 

Jaa, Olkitu oli nopeampi.

Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

4/13
Kun kirjaudun omille sivuilleni on ensimmäinen sivu saldo sivu ym . Jossa ei ole tuota sanomaasi kysy meiltä tm. Sonera klaani on ja keskustelualueet on sinun oikealla reunalla . Ja vasemmalla oik koodi ym. Ja laskuarkisto ym.
En tiedä onko jokin esto ym. Mutta en usko ..
Oon nyt eilisestä saakka tätä yrittänyt ja en vain löydä .. hiukan outoa. 😕
Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

5/13
Nyt kuulkaas löytyi . Kiitokset avustajille 😊 ja hyvää joulua !
Vastaa
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

6/13

Itse olen kuukausia yrittänyt päästä chattiin mutta kun sitä ei vain ole olemassa, tututkaan eivät löytäneet. Kiva palvelu teillä, täällä menee hermot!

Vastaa
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 446 kpl

7/13

Hei @Ruusu111 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Tässä blogissa on selvä ohje chatin löytämiseksi : https://yhteiso.telia.fi/t5/Blogi/Chat-apunasi-24-7/ba-p/147767

Vastaa
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 190 kpl

8/13

Minkä takia chat oli tänä lauantaina kello 1740 jo kiinni. Kyseli kaikki kysymykset ja kun vihdoinkin pääsi chattiin asti, että voi keskuksella henkilön kanssa ilmoitettiin on jo suljettuna. Hyvää palvelua. Eikö teillä olekaan chat toiminnassa 24/7 vaan yritetään saada ihmiset soittamaan teille ja lasku asiakkaalle. Ja tabletilla ei oikein toi chatin loppuvaihe toimi kunnolla, pyytää jättämään numeron ja otetaan 2 päivän sisällä yhteyttä mutta kun kokeilee alkaa kirjoittamaan niin kirjaisimet tulee ylhäälle ja laskee samantien ei voi jättää tabletilla yhteystietoja kun ei voii kirjoittaa. Voisi saada toimimaan tabletilla paremmin kuin myös tavallisilla selaimilla juuri jos on ongelmia lankayhteydellä.

 

 Jos chat palvelu on kiinni siitä olisi kiva tietää jostain ilmoituksella ei tarvii turhaan ottaa yhteyttä ja vastailla kysymyksiin vaan olettaakseen pääsevän asiakaspalveluun.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 446 kpl

9/13

Hei @peekotu!

Kyllä chat on toiminnassa 24/7 eli aina auki. En osaa sanoa mitä tuolloin on tapahtunut, mutta äsken ainakin chat toimi ja sain asiakaspalvelijan kiinni. Joskus chatissa voi toki olla ruuhkaa ja joutuu odottamaan omaa vuoroa.

Kohta saadaan lisätietoa onko ollut joku tekninen vika kyseessä.

Vastaa
0 tykkäystä
Highlighted

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 190 kpl

10/13

Kiitos vastauksesta, nettiyhteys katosi täysin ja nyt  5 tunnin katkon jälkeen alkoi toimimaan, sitä ennen tehnyt kaikki operaatiot ja ei mitkään toiminut moneen tuntiin mutta  nyt kuitenkin alkoi toimimaan yhtäkkiä kuin alkoikin. Jossain ollut joku katkos kun 3 konetta menetti samaan aikaan yhteyden ja internet valo sammui kokonaan noiksi tunneiksi. Nyt päässyt paremmin nettiin ja katsellut sivuja niin olisikohan tuohon chattiin ongelmaan ollut syy, että  laitoin viestin kun tuo vikapalvelu puoli oli sulkeutunut ja minun viesti koski nettiyhteyden vikaa missä mainittiin yhteyden loppuminen niin chatti ei auennut koska vikapalvelu ei voinut auttaa.

 

Jos tuo on syy on tuo sinällään huonopalvelu silti, koska otan yhteyttä chattiin selvittääkseni asioita ja haluan silloin henkilön kanssa jutella. Sieltä voidaan katsoa kuitenkin onko ilmennyt vikaa heilläpäin (vika ja häiriötiedotteet eivät aina välttämättä ilmesty telian sivuille juuri samalla minuutilla ja tiedä onko ongelma havaitttavissa jotenkin myös tavallisen asiakaspalvelun kautta) ja samalla voisi keskustella asian etenemisestä,

 

Tuo etttä ilmoitetaan kaiikien kyselyjen ja ajanviemisen jälkeen ilman syytä chatti suljettu on kuin lyötäisiin yhtäkkiä ilman mitään syytä luuri korvaan puhelussa.  Tuohon olisi hyvä saada parempi palvelu jollei sitten chatissa ollut silloin hetkellistä katkosta ( en ollut jonossa vaan ilmoitti suljettu,en tiedäm miten ilmoitetaan jono täynnä tai ei pääse juuri sillä hetkellä chattiin). Pieni kehitys ehdotus.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.