Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JoopajooX
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palautetta asiakaspalvelusta

Mitähän varten telian asiakaspelvelussa ollaan kun yritän ilmoittaa rikkoutunutta laitetta ja sanotaan vain että "joo sori meillä on aikamoinen ruuhka täällä asiakaspalvelussa tee netin kautta"...

 

Edit NikoNo: Siirretty oikeaan kategoriaan ja muokattu otsikkoa

5 vastausta
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 664 custom-general.kudos
  • 1502 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Moikka @JoopajooX!

 

Kuulostaapa erikoiselta tapaukselta. Oliko millaisesta rikkoutuneesta laitteesta kysymys? Saitko laitettua ilmoituksen netin kautta eteenpäin vai onko tilanne vielä kesken?

JoopajooX
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joo tein netin kautta mutta ei ole vielä vastattu ja laite oli ipx

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Minkälaisesta skenaariosta tässä on kyse, jos tarkemmin kertoisit? 

Takuunalaiset laitteethan kannattaa huollattaa, mikäli vika on sellainen että se kuuluu takuun piiriin. Tämä hoituu esimerkiksi Telia Kaupan kautta. Lisätietoa löydät täältä
Mikäli laitteella on laitevakuutus, ohjeet ilmoituksen tekemiseen löydät verkkosivuiltamme

Ja toki, vaikka vika ei olisi takuun alainen, voit sen omakustanteisesti huollattaa myös. 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

JoopajooX
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joo laitevakuutukseen piti olla yhteydessä kun näyttö särki, nyt ~viikko mennyt ja oon soittanu pari kertaa ja lähettäny sähköisen vahinkoilmoituksen eikä kuulu mitään. Molenpina kertoina kun oon soittanu niin lupasivat ottaa yhteyttä mahd pian.

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 808 custom-general.kudos
  • 1080 custom-general.replies
  • 73 custom-general.solutions

@JoopajooX Mikäs tämän kanssa on tilanne tällä hetkellä? Onko vakuutusyhtiö AIG ollut sinuun yhteydessä ja onko homma hoitunut eteenpäin?

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More