Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JariVil
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 17 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Stoori

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka kaikille!

 

Sain viime loppusyksystä idean lähteä toteuttamaan videoblogisarjaa Sonerasta. Videoblogisarjan julkaisu tähdättiin keväälle 2015. Niin se aika rientää, koska keväthän on täällä!

 

Alkuvuoden aikana nimeksi muodostui Sonera Stoori ja päätin, että toteutan ihka ensimmäisen Stoori–jakson mistä muualtakaan kuin Lahesta. Kotikaupunki tuntui luonnolliselta lähtöpaikalta. Alku on ollut itselleni aikamoinen kastautuminen kuvaamisen ja editoimisen ihmeelliseen maailmaan. Lähtötaso on allekirjoittaneella nolla, joten matalalta ponnistetaan!

 

Alkuun minulla oli pelkkä idea, joten tarvitsin ihmiset Soneralta mukaan toteuttamaan täysin uutta konseptia kanssani. Tarkoitus onkin toteuttaa Sonera Stoori yhteistuumin – kirjavalla väkijoukolla!

 

Sonera Stoori – Lahti

 

Ensimmäiseen jaksoon valitsin päätähdiksi asiakaspalvelumme Elinan ja Klaanissakin kirjoittelevan @NikoNo:n. Molempien kanssa on tullut vietettyä nuoruusvuosia koulunpenkillä ja kummankin työtehtävät ovat hieman muuttuneet viimeisen vuoden aikana. Rautaiset ammattilaiset puhelin- ja someaspassa on hyvä nostaa esille.

 

Tässä ensimmäinen jakso:

 

Videolla puhuttu henkilöhaastattelu tulee ensi viikon puolella ja seuraava kaupunkia koskettava jakso hieman pohjoisemmasta on tarkoitus julkaista 17.4.!

 

Olisin erittäin kiitollinen kommenteista ja palautteista! Niiden pohjalta osaan viedä Sonera Stooria asiakasystävällisempään suuntaan ja pystyn kuvaamaan asioita mitkä juuri teitä kiinnostavat.

 

Mutta vedetään pääsiäinen happea välissä ja jatketaan Stoorin tekemistä heti pääsiäisen jälkeen seuraavasta kaupungista. Hymiö Onnellinen

 

Oikein hyvää pääsiäistä minunkin puolestani!

 

Jari@SoneraPartio

 

21 vastausta
JariVil
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 17 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hyvää viikonalkua!

 

Sonera Stoori matkasi pohjoisesta takaisin etelään ja tarkemmin Turkuun. Kaksipäiväisen reissun aikana tutustuin toimipisteeseemme, joka sijaitsee aivan Turun keskustassa ja valmennuksen eri henkilöihin. Kuuluisat jokilaivat jäivät valitettavasti tälläkin kertaa käymättä. Ehkä ensi kerralla ehtii tutustumaan niihinkin tarkemmin.

 

Sonera Stoorin ensimmäisessä Turun jaksossa käymme läpi Ronja Rosmanin kanssa asiakaskokemusta, joka on hänelle kuin lempilapsi. Kävin Ronjan Asiakaskokemus-koulutuksessa ensimmäisenä päivänä ja siellä heräsi paljon kysymyksiä. Mistä koostuu hyvä asiakaskokemus?

 

 

Toisessa jaksossa keskustelimme palautteen jättämisestä Soneralle. Missä voi jättää palautetta ja miten niihin reagoidaan?

 

 

Seuraavat ja viimeiset jaksot Sonera Stoorista kuvataan tällä viikolla Sonera Kaupoista. Tutustutaan kauppojen toimintaan ja samalla uuteen B2B Corner-toimintamalliin. Helsingissä kuvattavat jaksot tulevat katsottavaksi perjantaina 12.6.!

 

 

 

JariVil
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 17 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sonera Stoorin viimeiset jaksot on julkaistu! Kahdessa viimeisessä jaksossa tutustutaan Sonera Kauppojen maailmaan.

 

Ensimmäisessä jaksossa pureudumme Sonera Kauppojen arkeen Jan Enckelmanin kanssa, joka toimii myyjänä Kampin liikkeessä. Mitä tuleekaan huomioida, kun asioi Sonera Kaupassa ja mitä kaikkea Sonera Kaupasta saa?

 

 

Toisessa Helsingin jaksossa käymme läpi Joseph Al-Sharafin kanssa yritysasiakkaille suunnattua B2B Corner -konseptia. Mikä on B2B Cornerin idea? Suosittelen tutustumaan cornereihin ja piipahtamaan joko Lahden tai Helsingin pisteissä.

 

 

Sonera Stoori on nyt päätöksessä ja 12 jaksoa on purkissa. Haluan kiittää kaikkia osallistuneita ja taustalla mukana vaikuttaneita.

 

Kiitos kaikille!