Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Kikka68
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Viihde - salasanan tilaus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ongelmana on, että olen useaan otteeseen jo tilannut uuden salasanan Sonera Viihteeseen Omien sivujen kautta. Salasanan tulisi tulla tekstiviestillä, mutta ei ole tullut. 

4 vastausta
olkitu_
Uusi keskustelija
  • 9 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Varmista että sinulla on oikeat yhteystiedot Omilla sivuilla.

ICT-asentaja, Turku

http:/datatekniikka.fi
Kikka68
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

On kyllä. Myöskään viestintäkeskukseen ei ole tullut vahvistusviestiä tilauksesta vaikka tilauksen jälkeen näin sivulla lukikin.

TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5370 custom-general.kudos
  • 4836 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hmm, näkyykö sinulla siis Omilla Sivuilla, siinä yläosion (vaaka) karusellissa, että sinulla on Sonera Viihde?

Jos ei näy niin Viihde ei ole vielä aktivoitunut. Jos näkyy niin probleema on jossain muualla. Niin tai näin, kerran olet jo käynyt Omilla Sivuilla niin ota sieltä chat-yhteys aspaan, ne on siellä aina paikalla 🙂 He tsekkaavat tilanteen ja lähettävät salasanan.

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

Windstapper
Vakiokalustoa ☆☆
  • 101 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 12 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sonera Viihteen unohtunut salasana toimitetaan muistaakseni tekstiviestillä, eli tarkista että sinulla on Omilla Sivuilla oikea puhelinnumero.

 

Voit myös kokeilla laittaa puhelinnumeron kansainvälisessä muodossa, esim. 0401234567 olisi +358401234567, kansainvälisessä muodossa +358 korvaa puhelinnumerossa ensimmäisen 0:an.

 

Kannattaa myös tarkistaa puhelimen kaikki viesti kansiot, koska saattaa olla niin että viesti on mennyt epähuomiossa johonkin toiseen kansioon.