Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ollihar
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihde / laajakaistalaskut.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei! Nyt alkaa mennä vähän kohtuuttomaksi tämän Soneran pelleily näiden laskujen kanssa. Sain taas laskun jostakin "kanavapaketeista", vaikka minulla ei mitään sellaisia pitäisi olla, vaan olen pyytänyt kaikkien kanavapakkettien ja Sonera Viihde mobiiliin liittyvän irtisanomista jo kuukausia sitten. Miten voi olla mahdollista, että tämä lasku pelleily toistuu aina muutaman kuukauden välein!
1 vastaus
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 459 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @Ollihar ja tervetuloa Klaaniin!

 

Nyt on vähän vaikea arvioida että mistä tässä on kyse.

 

Olet siis irtisanonut mobiiliviihteen sekä sen kanavapaketit, mutta nyt laskua tulee näistä kuitenkin? Mitä kautta olet nuo irtisanonut?

 

Suosittelen myös tarkistamaan mitä ajanjaksoa lasku koskee.

 

Jos näissä on edelleen kummallisuuksia, melkeinpä suosittelen että olet yhteydessä meidän asiakaspalveluun, jotta saadaan tämä homma pakettiin. 🙂 Tämä onnistuu esimerkiksi Omien Sivujen Chatin (kysy meiltä) tai esimerkiksi palvelupyynnön avulla.

 

Täällä Klaanissa autamme kyllä mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!