Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
lusmu00
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tavaran palauttaminen ilman Telia tunnuksia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?

6 vastausta
Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1761 custom-general.kudos
  • 2241 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@lusmu00@  kirjoitti:

Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?


Heippa ja tervetuloa keskustelemaan tänne Yhteisöön @lusmu00!  Tässä ovat toimintaohjeet...

 

Laitteen palauttaminen

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen

 

Toivottavasti tästä oli apua kysymykseesi Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka!

 

@Sekunti laittoikin tuohon aiempaan viestiin linkin palautusohjeisiin. Niissä on avattu läpi hyvin tuo palautusprosessi 🙂 

 

Verkkokaupasta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän peruutusoikeus. Pelkkä laitteen palautus ei irtisano palvelua, vaan tilauksen peruuttamista varten täytä peruuttamislomake osoitteessa telia.fi/palautus. Myös tilauksen mukana on tullut perumislomake, joten sen täyttäminen onnistuu myös. Asiakaspalvelumme avustaa tarpeen vaatiessa myös! 🙂  

| Telia Yhteisön moderaattori |
lusmu00
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telia on poistanut tuon palautuslomakkeen käytöstä eikä minulla tämän takia ole mitään tapaa ilmoittaa tilauksen perumisesta

lusmu00
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuo linkki mistä pystyy perumaan on tilapäisesti pois käytöstä ja ilman telian tunnuksia en saa yhteyttä asiakaspalveluun

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No jopas, niinpäs näyttääkin! Tavoitat kyllä asiakaspalvelumme esimerkiksi chatin kautta, jos kirjaudut verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. 🙂 Meille voi myös varata soittoajan tai jättää kirjallisen yhteydenottopyynnön! 

 

Tästä pääset varaamaan soittoajan, niin meiltä soitetaan sinulle takaisin: https://bit.ly/2RwoJfV

ja tämän linkin kautta onnistuu tuo yhteydenottopyynnön lähetys: https://bit.ly/2IEBylr

| Telia Yhteisön moderaattori |
lusmu00
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos