Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Likis
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia-tunnus ja palveluiden hallinta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian palveluihin kirjatuminen on aina ollut ihan painajaista. Eri tunnukset, käytännöt periaatteessa samaan palveluun telia tv tai jos haluaa tallentaa ohjelmia.

 

Ja nyt ei ole tuonne minun teliaan pääsyt kijautumaan moneen viikkoon gai itse asiassa moneen kuukauteen kuin satunnaisesti. Mobiilitunnistuksella, muita en ole kokeillut koska en niitä halua käyttää. Jos tuo mobiilitunnistus ei enää toimi niin ottakaa pois valikoimasta.

 

Tämä peruspalvelu on tosi hyvä mutta kirjautumissekoilu on ollut vuosikausia ihan ala-arvosta.

 

Edit NikoNo: muokattu otsikkoa

23 vastausta
HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Jos vielä saisi kommenttia Telialaisilta ketjun ensimmäiseen kysymykseen. Eli auttaisiko siinä yhdistetty Telia tunnus?




No niin, aivan eli Telia tunnuksen voi yhdistää yhden matkapuhelin- ja tai laajakaistaliittymän asiakastietoihin. Tämän myötä pääsee laajemmin muokkaamaan ja tarkastelemaan esimerkiksi liitetyn numeron ominaisuuksia, kuten vastaajan asetuksia. Eli tunnusten yhdistämisestähän tässä tapauksessa on hyötyä! 🙂


No onpas tämä nyt hankalaa.

 

Siis jos oikein ymmärrän , niin Telia-tunnuksen alla voi hallinnoida vain YHTÄ vastaajaa.

 

Entäs ne tapaukset , että yhdellä ja samalla henkilöllä (yksi Telia-tunnus) on useampia liittymiä? Miksi niiden vastaajia ei voi kaikkia hallinnoida Omilla sivuilla? Ei siinä pitäisi olla mitään yksityisyyteen liittyvää ongelmaa , kun liittymien omistaja ja käyttäjä on sama.


Juurikin noin, eli Telia tunnukseen voi yhdistää vain yhden liittymän, jolloin sen kautta voi hallinnoida vain yhden, eli tunnukseen liitetyn liittymän vastaajaa. Muiden liittymien vastaajien hallinta onnistuu näppärästi soittamalla kyseisellä liittymällä vastaajaan tai kirjautumalla liittymän numerolla Minun Teliaan, kuten @Sekunti tuossa aikaisemmin mainitsi.


Kyllä tämä on tullut selväksi jo monesta vastauksestanne. Turha sitä samaa on jankuttaa uudelleen ja uudelleen.

 

Mikä ihme estää yhden ja saman henkilön hallinnoimasta omia liittymiään Omilla sivuilla? No vastaan ihan itse , että ei mikään muu kuin Telia kivikautiset systeemit. Muilla operaattoreilla asia on hoidettu jo kauan sitten , mutta Telia ei saa sitä aikaiseksi. On järjetöntä , että jokaista liittymää varten pitää erikseen kirjautua ko, tunnuksella , kun sen voisi ihan hyvin tehdä Telia-tunnuksella.


Minun Teliassa voit hallinnoida kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä, kun kirjaudut sinne luomallasi Telia tunnuksella, mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Vastaajan hallinnointi kuitenkin vaatii kirjautumisen kyseisellä puhelinnumerolla, jonka vastaajaa halutaan muokata tai sitten tosiaan yhdistämällä yksi liittymä Telia tunnukseen.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

kustaa1967
Konkari
  • 436 custom-general.kudos
  • 973 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Jos vielä saisi kommenttia Telialaisilta ketjun ensimmäiseen kysymykseen. Eli auttaisiko siinä yhdistetty Telia tunnus?




No niin, aivan eli Telia tunnuksen voi yhdistää yhden matkapuhelin- ja tai laajakaistaliittymän asiakastietoihin. Tämän myötä pääsee laajemmin muokkaamaan ja tarkastelemaan esimerkiksi liitetyn numeron ominaisuuksia, kuten vastaajan asetuksia. Eli tunnusten yhdistämisestähän tässä tapauksessa on hyötyä! 🙂


No onpas tämä nyt hankalaa.

 

Siis jos oikein ymmärrän , niin Telia-tunnuksen alla voi hallinnoida vain YHTÄ vastaajaa.

 

Entäs ne tapaukset , että yhdellä ja samalla henkilöllä (yksi Telia-tunnus) on useampia liittymiä? Miksi niiden vastaajia ei voi kaikkia hallinnoida Omilla sivuilla? Ei siinä pitäisi olla mitään yksityisyyteen liittyvää ongelmaa , kun liittymien omistaja ja käyttäjä on sama.


Juurikin noin, eli Telia tunnukseen voi yhdistää vain yhden liittymän, jolloin sen kautta voi hallinnoida vain yhden, eli tunnukseen liitetyn liittymän vastaajaa. Muiden liittymien vastaajien hallinta onnistuu näppärästi soittamalla kyseisellä liittymällä vastaajaan tai kirjautumalla liittymän numerolla Minun Teliaan, kuten @Sekunti tuossa aikaisemmin mainitsi.


Kyllä tämä on tullut selväksi jo monesta vastauksestanne. Turha sitä samaa on jankuttaa uudelleen ja uudelleen.

 

Mikä ihme estää yhden ja saman henkilön hallinnoimasta omia liittymiään Omilla sivuilla? No vastaan ihan itse , että ei mikään muu kuin Telia kivikautiset systeemit. Muilla operaattoreilla asia on hoidettu jo kauan sitten , mutta Telia ei saa sitä aikaiseksi. On järjetöntä , että jokaista liittymää varten pitää erikseen kirjautua ko, tunnuksella , kun sen voisi ihan hyvin tehdä Telia-tunnuksella.


Minun Teliassa voit hallinnoida kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä, kun kirjaudut sinne luomallasi Telia tunnuksella, mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Vastaajan hallinnointi kuitenkin vaatii kirjautumisen kyseisellä puhelinnumerolla, jonka vastaajaa halutaan muokata tai sitten tosiaan yhdistämällä yksi liittymä Telia tunnukseen.


Niinpä niin. Se sama jankutus vain jatkuu.....

 

Ottakaahan ihan tosissanne ja korjatkaa systeeminne , ettei niitä vastaajia tarvitse erillisillä tunnuksilla räplätä , vaan kaikki on Telia-tunnuksen takana.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

 


@Sekunti@  kirjoitti:

Kehitysehdotuksena siis olisi, että eri liittymien omistajana pystyisi hallinnoimaan kunkin liittymän vastaajan asetuksia Telia-tunnuksellaan ja niin ettei tarvitse mennä monien asetuksien kautta saadakseen palvelun käyttöön 🙂


Kiitos kehitysehdotuksesta ja noinhan se tosiaan näppärämpää olisi, jos yhden tunnuksen takaa voisi hallinnoida kaikkien omistamien liittymien vastaajia. Laitetaan tämä meillä eteenpäin tiedoksi.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 126 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@kustaa1967@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

@kustaa1967@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@kiisseli67@  kirjoitti:

Jos vielä saisi kommenttia Telialaisilta ketjun ensimmäiseen kysymykseen. Eli auttaisiko siinä yhdistetty Telia tunnus?




No niin, aivan eli Telia tunnuksen voi yhdistää yhden matkapuhelin- ja tai laajakaistaliittymän asiakastietoihin. Tämän myötä pääsee laajemmin muokkaamaan ja tarkastelemaan esimerkiksi liitetyn numeron ominaisuuksia, kuten vastaajan asetuksia. Eli tunnusten yhdistämisestähän tässä tapauksessa on hyötyä! 🙂


No onpas tämä nyt hankalaa.

 

Siis jos oikein ymmärrän , niin Telia-tunnuksen alla voi hallinnoida vain YHTÄ vastaajaa.

 

Entäs ne tapaukset , että yhdellä ja samalla henkilöllä (yksi Telia-tunnus) on useampia liittymiä? Miksi niiden vastaajia ei voi kaikkia hallinnoida Omilla sivuilla? Ei siinä pitäisi olla mitään yksityisyyteen liittyvää ongelmaa , kun liittymien omistaja ja käyttäjä on sama.


Juurikin noin, eli Telia tunnukseen voi yhdistää vain yhden liittymän, jolloin sen kautta voi hallinnoida vain yhden, eli tunnukseen liitetyn liittymän vastaajaa. Muiden liittymien vastaajien hallinta onnistuu näppärästi soittamalla kyseisellä liittymällä vastaajaan tai kirjautumalla liittymän numerolla Minun Teliaan, kuten @Sekunti tuossa aikaisemmin mainitsi.


Kyllä tämä on tullut selväksi jo monesta vastauksestanne. Turha sitä samaa on jankuttaa uudelleen ja uudelleen.

 

Mikä ihme estää yhden ja saman henkilön hallinnoimasta omia liittymiään Omilla sivuilla? No vastaan ihan itse , että ei mikään muu kuin Telia kivikautiset systeemit. Muilla operaattoreilla asia on hoidettu jo kauan sitten , mutta Telia ei saa sitä aikaiseksi. On järjetöntä , että jokaista liittymää varten pitää erikseen kirjautua ko, tunnuksella , kun sen voisi ihan hyvin tehdä Telia-tunnuksella.


Minun Teliassa voit hallinnoida kaikkia omistuksessasi olevia liittymiä, kun kirjaudut sinne luomallasi Telia tunnuksella, mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Vastaajan hallinnointi kuitenkin vaatii kirjautumisen kyseisellä puhelinnumerolla, jonka vastaajaa halutaan muokata tai sitten tosiaan yhdistämällä yksi liittymä Telia tunnukseen.


Niinpä niin. Se sama jankutus vain jatkuu.....

 

Ottakaahan ihan tosissanne ja korjatkaa systeeminne , ettei niitä vastaajia tarvitse erillisillä tunnuksilla räplätä , vaan kaikki on Telia-tunnuksen takana.


Laitoin tästä kehitysehdotusta meillä eteenpäin. Tällä hetkellä kuitenkin tilanne on se, että muilla kuin Telia tunnukseen liitetyllä liittymällä, tulee kirjautua erikseen Minun Teliaan.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |