Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia veloittaa kahdesti vuokraan kuuluvasta nettiyhteydestä.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vuokrasopimukseeni on kuulunut noin vuoden ajan Telian Laajakaista L, eli max. 100 Megan yhteys. Tästä huolimatta Telia veloittaa minulta joka kuukausi 19,90e kyseisestä yhteydestä. Olen 3-4 kertaa vaihtanut Telian omilla sivuilla sopimustyypiksi ilmaisen taloyhtyönetin. Asia on luvattu käsitellä, mutta jokaisella kerralla palvelu on vaihdettu maksulliseen versioon. Maksan siis Laajakaista L-yhteyden ensin vuokrasta ja vielä toistamiseen suoraan  Telialle. 

Taidan vaihtaa pian operaattoria, sillä tämä ruotsalaisten *******usfirma vetää välistä aina kun siihen on tilaisuus!

Vaihtoehtoisesti Telia voi vastata miten *******ssa selitätte loogisesti tämän tuplaveloituksen... 

 

Lähdetään siitä, että palautatte KAIKKI ylimääräiset veloitukset.

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

2 vastausta
Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 887 custom-general.kudos
  • 1306 custom-general.replies
  • 83 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jopas siellä on erikoinen tilanne. Ilman asiakastietoja en pääse tarkistamaan millainen nopeus vuokrasopimukseesi kuuluu, mitä tuossa on tapahtunut ja miksi yhteyttä on vaihdettu nopeammaksi vaikka et ole sitä pyytänytkään. Mitä kautta olet ollut yhteydessä Asiakaspalveluumme ja mitä sinulle on kerrottu tilanteesta? Oletko jutellut chatissa asiasta, tai oletko tehnyt sivujemme kautta reklamaatiota? Tätä kautta voimme antaa yleisiä neuvoja kuinka asiassa kannattaa edetä, koska asiakkuuden tunnistusta ei näin julkisella keskustelufoorumilla voida tehdä. Ja neuvona on nyt tosiaan olla uudemman kerran yhteydessä telia.fi -sivujen kautta joko chatissa tai viestikeskuksen kautta, jotta kollegat siellä voivat hoitaa asian kuntoon. Jos vuokraasi kuuluu maksuton yhteys, en kyllä äkkiseltään keksi syytä miksi se toistuvasti vaihdettaisiin meidän toimesta nopeampaan ja kalliimpaan nopeuteen. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otan yhteyttä asiakaspalvelun puolelle. Kiitos vastauksesta. 🙂