Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64273
Kirjoituksia 174813

jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen



Highlighted

jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen

Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 468 kpl

jatkuva tunnusten oikeellisuuden vahvistaminen

1/12

Mulle tulee säännöllisesti  omille sivuille  pyyntö  että  vahvista sähköpostisi ja  puhelinnumerosi oikeellisuus 

äsken   tuli samanlainen    sähköpostiin 

alkaa jo ärsyttään  miksi tietoja kysellään  jatkuvasti 

 pitäis klikata linkkiä

 mitä en tuu tekeen poistin viestin .

11 vastausta
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 9 kpl

11/12

@AnneAn  kirjoitti:

Onko sinulla kiinteä laajakaista vai mobiililaajakaista? Kuinka usein näitä nopeuden tipahtamisia tapahtuu yhteydelle? Se kannattaa vielä kodin sisäverkosta tarkistaa ettei mikään muu laite käytä verkkoyhteyttä, kun yhteyden nopeutta mittaa.


AnneA, jos olisit lukenut tuolta kirjoittamastani ensimmäisestä viestistä tässä ketjussa, niin olisit varmaan huomannut millaisesta liittymästä on kyse. Mielestäni tällaiset "oletko tarkastanut sen ja sen" ovat vähän kuin lapselle tehtyjä 😞 En todellakaan kirjoittelisi tänne, jos en olisi jo näitä tehnyt. Edelleenkään ei teistä asiantuntijoista ole kukaan vaivautunut vastaamaan, miksi sitä viestiä, kun vika on korjattu, ei ole tullut (kuten olette sähköpostiviestissä luvanneet) ja jos sitä vieläkin korjataan, niin ilmeisesti se sitten hyvitetään seuraavassa laskussa.

Siihen, kuinka usein tätä nopeuden putoamista on tapahtunut, niin en ole pitänyt asiasta kirjaa, mutta esim. tänä keväänä ja kesän aikana sanoisin 5-10 krt. niin, että olen sen huomannut.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 439 kpl

12/12

Viesti häiriön korjauksesta kyllä tulisi tulla jos automatiikka on sinulle lähettänyt viestin sen alkamisesta. Häiriö voi olla vielä korjauksen alla, mutta sitä en pysty nyt varmistamaan ilman asiakastietoja.

 

Tarkemmilla asiakastiedoilla voitaisiin tarkistella, mikä liittymän tilanne on ja onko alueella vielä häiriötä. Voisitko kirjautua sisään omilla sivuilla ja kirjoittamalla chatissa asiasta tai soittamaan meille 020 690 400, niin selvitetään tarkemmin asiakastietojen kanssa.

 

Hyvityksistä tulee myös keskustella tunnistautuneena sitten, kun häiriö on saatu korjattua ja häiriön kokonaisaika on tiedossa.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.