tilausvahvistus

  • 5 March 2016
  • 8 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Onko yleistä, että Sonera ei enää lähetä tilausvahvistuksia puhelimitse saamistaan tilauksista? Itse olen nyt pyytänyt viisi (5) eri kertaa sekä puhelimitse että viestien kautta vahvistusta sähköpostiini uusimastani kanavapaketista. Puhelinvirkailija on kahdesti sellaisen luvannutkin lähettää, mutta lienee ollut liian vaikea tehtävä. Ehkäpä joku Soneralla osaisi; ymmärtääkseni tilausvahvistukset kuuluvat normaaliin asiakaspalveluun: ostoksesta on saatava jonkinlainen kuitti. Onko todella otettava yhteyttä johonkin ulkopuoliseen tahoon näin yksinkertaisen asian selvittämiseksi? Olen ilmoittanut asiasta yksityisillä viesteillä Soneran Facebook-sivuille, mutta ilmeisesti niitä ei Soneralla lainkaan lueta.


8 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16

Viimeksi kun olen tilannut kanavapaketteja niin kyllä olen saanut tilausvahvistuksen sähköpostitse.


 


 


Hei!

Kiitos tilauksestasi. Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi:

HBO Nordic 9,95 e/kk, Toistaiseksi voimassa oleva sopimus, HBO -kanavapaketti Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelussa veloituksetta (norm. 9,95 e/kk) toistaiseksi nykyisille HBO -tilaajille Sonera Viihde tai Sonera Kaapeli TV -palveluissa,

Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan, ellei erillistä päättymispäivää ole tällä vahvistuksella ilmoitettu.

Lisätietoja kanavatarjonnasta löydät osoitteesta

www.sonera.fi/kanavapaketit ja ohjeita ja vinkkejä tv-palvelujen käytöstä saat osoitteesta www.sonera.fi/asiakastuki/tv
Palveluun sovelletaan palvelukuvauksessa mainittuja ehtoja ja rajoituksia sekä Soneran palveluiden yleisiä toimitusehtoja kuluttaja- tai yritysasiakkaille. Voit perua tilauksen osoitteessa www.sonera.fi/peruutus
Tilauksen voi perua 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen tekemisestä, mikäli palvelu on tilattu etäviestimellä, kuten puhelimella tai internetistä. Jos palvelu on pyynnöstäsi otettu käyttöön ennen perumisajan päättymistä, peritään käytetystä palvelusta kohtuullinen korvaus

Asiakaspalvelumme palvelee numerossa 0200 17000 arkisin klo 8-20 ja arkilauantaisin 9-16.30.
Mukavia katseluhetkiä!

Ystävällisin terveisin
Sonera Asiakaspalvelu

Soneran palveluiden yleiset toimitusehdot ja palvelukuvauksen löydät osoitteesta

www.sonera.fi/ehdot

Onkohan mennyt roskapostiin? Tokihan löydät tilausvahvistukset Omilta sivuilta myös.

Eipä löydy roskapostista, kuten ei myöskään Omilta sivuilta; tästä jälkimmäisestä olen myös Soneralle jo huomauttanut. Tiedustelen siis edelleen, mihin asiasta pitäisi valittaa, kun Soneran asiakaspalvelu ei yksinkertaisesti näytä välittävän mitään.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@ericrose kirjoitti:

Eipä löydy roskapostista, kuten ei myöskään Omilta sivuilta; tästä jälkimmäisestä olen myös Soneralle jo huomauttanut. Tiedustelen siis edelleen, mihin asiasta pitäisi valittaa, kun Soneran asiakaspalvelu ei yksinkertaisesti näytä välittävän mitään.




Hei ericrose!


Tilausvahvistusten pitäisi löytyä Omilta Sivuilta Viestintäkeskuksesta, kun olet kirjautunut sinne Sonera Tunnuksilla.


Jos ei tilausta löydy, voit olla yhteydessä Asiakaspalveluun Omien Sivujen Chatin kautta, joka on käytettävissä 24/7 eli ympäri vuorokauden.


https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/

Myöskään viestintäkeskuksesta ei löydy pienintäkään tietoa tästä tilauksesta. Ihmettelen, mitä apua chatista olisi, kun olen jo useita muita mainitsemiani keinoja käyttäen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, joka on lupauksistaan huolimatta jättänyt asian hoitamatta. Sonera vain on yksinkertaisesti epäluotettava, ja on vaikea uskoa asiakaspalvelun lainkaan välittävän hoitaa asiaa.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@ericrose kirjoitti:

Myöskään viestintäkeskuksesta ei löydy pienintäkään tietoa tästä tilauksesta. Ihmettelen, mitä apua chatista olisi, kun olen jo useita muita mainitsemiani keinoja käyttäen ollut yhteydessä asiakaspalveluun, joka on lupauksistaan huolimatta jättänyt asian hoitamatta. Sonera vain on yksinkertaisesti epäluotettava, ja on vaikea uskoa asiakaspalvelun lainkaan välittävän hoitaa asiaa.




Oletko kirjaunut Omille Sivuille Sonera Tunnuksilla? Omistatko liittymäsi? Jos liittymäsi on jonkun toisen nimissä, niin silloin tilausvahvistus näkyy käsittääkseni pääkäyttäjän viestintäkeskuksessa Omilla Sivuilla vaikka sinulla olisi täydet tilausoikeudet.


Chat on auki aina, Asiakaspalvelu, Facebook ja Twitter rajoitettuna aikana. Itse olen juuri tuon Chatin kautta saanut tehokkaimmin apua.

Kyllä, olen kirjautunut oikeaan paikkaan. Kyllä, omistan liittymäni. Parhaillaan odotan pääsyä chatiin, joka näillä näkymin saattaa tapahtua n. kahden tai kolmen tv-sarjan katsomisen jälkeen (Hei! Olemme juuri nyt varattuina...).

Sain eilen Soneran Facebook-sivun yksityisviestillä ehdotuksen asiaa koskevasta toimenpiteestä asiakaspalvelijalta nimeltä Ilari. Vastasin välittömästi esittäen toiveeni. Tämän jälkeen kuitenkin Sonera oudosti vaikeni täysin, joten en mitenkään tiedä, toimitaanko siellä toiveeni mukaisesti. Ihmettelen suuresti Soneran täydellistä välinpitämättömyyttä asiakkaitaan kohtaan. Haluan ainoastaan tilausvahvistuksen tilaamastani kanavapaketista, mutta Soneran mielestä tärkeintä on myydä tuote, kerätä rahat - viis asiakkaista.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +15

@ericrose kirjoitti:

Sain eilen Soneran Facebook-sivun yksityisviestillä ehdotuksen asiaa koskevasta toimenpiteestä asiakaspalvelijalta nimeltä Ilari. Vastasin välittömästi esittäen toiveeni. Tämän jälkeen kuitenkin Sonera oudosti vaikeni täysin, joten en mitenkään tiedä, toimitaanko siellä toiveeni mukaisesti. Ihmettelen suuresti Soneran täydellistä välinpitämättömyyttä asiakkaitaan kohtaan. Haluan ainoastaan tilausvahvistuksen tilaamastani kanavapaketista, mutta Soneran mielestä tärkeintä on myydä tuote, kerätä rahat - viis asiakkaista.




Pahoittelut, että olet kokenut palvelun heikkona! Tulet kyllä saamaan lisää vastauksia meidän Facebook palvelussa. Tuo kyseinen privaattiviestittely ei ole chat tyyppinen palvelu. Tässä tapauksessa, kun Ilari vastasi viestiisi ja sinä vastasit sen jälkeen takaisin, niin tuo sinun vastauksesi meni jonon perälle. Viestit käsitellään aina saapumisjärjestyksessä. Tiedän että tällä hetkellä ei ole kovin pitkät jonot, joten tänään saat varmasti lisää viestiä :)

Vastaa