peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
56600 Jäsentä
158775 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Virallinen OnePlus-keskustelu

Vakiokalustoa ☆
Rekisteröitynyt: ‎18-08-2009
Kirjoituksia: 239
261/271

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu ***Voita OnePlus 7***

@MSVain  kirjoitti:

Tosiaan ensimmäisen sukupolven 5G-piirit eivät tue Dual SIM -toimintoa.

Jes, kyllä toi 5G malli tuntuu beta-testiltä vielä tässä vaiheessa. Mulle tupla-sim ehdoton, joten odottelen rauhassa tulevaa Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Vakiokalustoa
Rekisteröitynyt: ‎27-09-2018
Kirjoituksia: 124
262/271

YouTube Juha Luuri
jluuri.fi
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2019
Kirjoituksia: 2
263/271

Vs: Virallinen OnePlus-keskustelu

Pikainen kysymys, pitäisikö volte:n ja wifipuheluiden toimia siis telian liittymällä ja OnePlus 7 pro puhelimella. Antaa kyllä asetuksissa laittaa päälle, mutta ei näyttäisi toimivan, ainakaan mitään logoja ei tule status bar:iin.

Kiitos.

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎15-07-2019
264/271

@hvihavai  kirjoitti:

Pikainen kysymys, pitäisikö volte:n ja wifipuheluiden toimia siis telian liittymällä ja OnePlus 7 pro puhelimella. Antaa kyllä asetuksissa laittaa päälle, mutta ei näyttäisi toimivan, ainakaan mitään logoja ei tule status bar:iin.

Kiitos.

Vastaan itse, asiakaspalvelun piti aktivoida volte ja wifi puhelut, ei ollut automaattisesti päällä liittymässäni vaikka näin oletin ja olin lukevani jostakin että olisi kaikissa automaattisesti päällä.

Mutta siis nyt toimii.

Highlighted
Vakiokalustoa ☆
265/271

Missä tuollainen asetus on? 🙂

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎24-06-2019
266/271

Miksei näihin viesteihin vastaa ketään? :/

@JMSvlogs  kirjoitti:

Moi! Olen ollut seuraamassa OnePlussan kehitystä aivan ensimmäisestä Oneplus One puhelimesta saakka! Alku oli melko kivinen huonon saatavuuden vuoksi, mutta oli se sen arvoista. Nyt kun olen tosiaan sieltä saakka seurannut puhelimien kehitystä, olisinkin kiinnostunut että miksi Oneplus ei ole ikinä lähtenyt mukaan tähän "Langaton lataus" - buumiin? Monet ihmiset jotka arvostelevat puhelimia esim. YouTuben välityksellä, ovat kaivanneet juuri tätä kyseistä ominaisuutta ja puhelin toisensa jälkeen ihmettelevät että miksei sitä ominaisuutta ole lisätty puhelimeen. Sama pätee myös IP-luokitukseen. Hymiö Onnellinen

0 tykkäystä
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎18-06-2019
Kirjoituksia: 3
267/271

Joko nää on arvottu

0 tykkäystä
Moderaattori
Moderaattori
Rekisteröitynyt: ‎28-05-2019
Kirjoituksia: 57
268/271

Tämä skaba on päättynyt ja voittaja on arvottu heinäkuun alussa. Hymiö Onnellinen

Nyt käynnissä on Nokian uutuusmallien 2.2, 3.2 ja 4.2 arvonta, siihen voit osallistua täällä, kisa-aikaa on 11.8. asti.

Telia Yhteisö on nyt myös Laiteyhteisö.jpg
0 tykkäystä
Vakiokalustoa ☆
269/271

@hvihavai  kirjoitti:

Kiitos.

Mistä tämä asetus löytyy?

Mikä muuten tämä on? Toimiiko ?Screenshot_20190803-063136.jpg

0 tykkäystä
Asiantuntija⎮OnePlus
Asiantuntija⎮OnePlus
Rekisteröitynyt: ‎17-06-2019
Kirjoituksia: 46
270/271

@JMSvlogs  kirjoitti:

Miksei näihin viesteihin vastaa ketään? :/

@JMSvlogs  kirjoitti:

Moi! Olen ollut seuraamassa OnePlussan kehitystä aivan ensimmäisestä Oneplus One puhelimesta saakka! Alku oli melko kivinen huonon saatavuuden vuoksi, mutta oli se sen arvoista. Nyt kun olen tosiaan sieltä saakka seurannut puhelimien kehitystä, olisinkin kiinnostunut että miksi Oneplus ei ole ikinä lähtenyt mukaan tähän "Langaton lataus" - buumiin? Monet ihmiset jotka arvostelevat puhelimia esim. YouTuben välityksellä, ovat kaivanneet juuri tätä kyseistä ominaisuutta ja puhelin toisensa jälkeen ihmettelevät että miksei sitä ominaisuutta ole lisätty puhelimeen. Sama pätee myös IP-luokitukseen. Hymiö Onnellinen

Pahoittelut että tähän viestiin on jäänyt meidän osalta vastaamatta! Tässä tulee Hymiö Onnellinen

Langatonta latausta ei ole puhelimiin tuotu suurilta osin sen takia, että langattomat lataustekniikat ovat vielä olleet suhteellisen tehottomia ja hitaita verrattuna langalliseen. Olemme siis nähneet että tämä ei ole ominaisuutena niin tarpeellinen.

IP-luokituksen osalta perustelu on hyvin samankaltainen. Puhelimessa on tiivisteet, jotka turvaavat arjen vahingoilta ja sateelta jne. Harva käyttäjä kuitenkaan haluaa mennä sukeltamaan puhelimensa kanssa.

Tilaa oma OnePlus Telian verkkokaupasta.jpg

Never Settle
0 tykkäystä