Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Bresel
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telian tekninen taso - FRITZ!Box -kaapelimodeemi lakkasi toimimasta Telian kaapelinetissä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kertoo kuinka vaikeaa Telialla on kaapelimodeemin asettaminen toimivaksi,

 

https://www.facebook.com/groups/2381313795242104/

 

Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu

FRITZ!Box 6591 Cable 1000/50 M
76 vastausta
j2rcom
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

13.11.2019 sain Telian asentajalta puhelun liittyen häiriöilmoitukseeni Telialle. Hän kertoi erittäin asiallisesti tilanteen ja myös sen, että Telia on ollut valmistajaan yhteydessä. Eli AVM:ltä toimenpiteitä odotellaan täälläkin.

Bresel
Kommentaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 20 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko porukoiden FrizBox modeemit alkaneet toimia, myöskin 6590 ja 6591 mallit?

FRITZ!Box 6591 Cable 1000/50 M
j2rcom
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Odotan AVM:ltä korjausta tai arviota ongelman aiheuttajasta. En "viitsi" noin vain kokeilla, koska katkottomasti toimiva yhteys on minulle elintärkeä. Technicolorilla pääsee edes lähelle sitä 🙂

markus_heikkine
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko kenellekään tullut nyt mitään yhteydenottoja mistään? Telia on aivan hiljaa eikä AVM suostu vastaamaan?

 

Hyvinkäällä ei minun 6490 purkki edelleenkään toiminut.

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 134 custom-general.kudos
  • 752 custom-general.replies
  • 65 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@markus_heikkine@  kirjoitti:

Onko kenellekään tullut nyt mitään yhteydenottoja mistään? Telia on aivan hiljaa eikä AVM suostu vastaamaan?

 

Hyvinkäällä ei minun 6490 purkki edelleenkään toiminut.


Ei ole meillekkään tullut lisätietoa AVM:ltä, ilmoitamme kyllä heti jos saamme jotain lisätietoa. 

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.
markus_heikkine
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mistäs kautta tähän pitäisi nyt lähteä hakemaan ratkaisua? Se että sanotaan "että kerrotaan heti kun kuullaan jotain" ei enää oikein jaksa edes naurattaa, näin kahden kuukauden jälkeen. Mulla on ollut lainassa modeemi, sitä ei ole kyselty kyllä takaisinkaan, eli pidänkö tuon vain ja olen hiljaa? 

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 931 custom-general.replies
  • 70 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@markus_heikkine@  kirjoitti:

Mistäs kautta tähän pitäisi nyt lähteä hakemaan ratkaisua? Se että sanotaan "että kerrotaan heti kun kuullaan jotain" ei enää oikein jaksa edes naurattaa, näin kahden kuukauden jälkeen. Mulla on ollut lainassa modeemi, sitä ei ole kyselty kyllä takaisinkaan, eli pidänkö tuon vain ja olen hiljaa? 


Ratkaisu on laitteen valmistajan takana eli AVM:n puolella, emme voi siihen enempää kuin odottaa vastausta / lisätietoa tai muuta kättä pidempää tietoa aiheesta heiltä. Olet varmaan lainannut kaapelimodeemia Telia Kaupasta? Heidän kanssaan kannattaa sopia asiasta tarkemmin. 

markus_heikkine
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juttelin tänään Telian asiakaspalvelun kanssa. Teknisen tuen kautta saadun tiedon mukaan olisi joku tiedote jonka perusteella Telia on sitä mieltä että ongelma on AVM:n korjattavissa. Tätä tiedotetta ei kuitenkaan aspa enää itse löytänyt.

 

Onko joku saanut nyt AVM suuntaan mitään järjellistä yhteyttä? Viimeisin version 7.12 ei ainakaan toimi.

j2rcom
Uusi keskustelija
  • 3 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain tänään AVM:ltä tiedon "We are currently intensively examining this Telia connection issue and are also in contact with Telia. If possible, we will try to provide a solution even if it would turn out that the cable provider does not follow the standard specification."

 

Toivottavasti tuette Telialla laitevalmistajaa ongelman selvityksessä. Oleellisintahan loppuasiakkaan kannalta ei ole se kenen syy on vaan se, että saadaan korjaus ongelmaan.

MikaelMu
Telialainen
Telialainen
  • 110 custom-general.kudos
  • 504 custom-general.replies
  • 42 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@j2rcom@  kirjoitti:

Sain tänään AVM:ltä tiedon "We are currently intensively examining this Telia connection issue and are also in contact with Telia. If possible, we will try to provide a solution even if it would turn out that the cable provider does not follow the standard specification."

 

Toivottavasti tuette Telialla laitevalmistajaa ongelman selvityksessä. Oleellisintahan loppuasiakkaan kannalta ei ole se kenen syy on vaan se, että saadaan korjaus ongelmaan.


Laitevalmistajaan on oltu yhteydessä myös meidän kautta.