Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mlaakkon_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

100 Mbit/s yhteys vain 30 Mbit/s nopeusmittarilla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
otimme noin kuukausi sitten käyttöön Soneran Viihdepaketin 100 Mbit/s nopeudella. Nopeus jää kuitenkin noin 30 Mbit/s:in. Parin tunnin mittaussession aikana päästiin vain kolme kertaa 40 Mbit/s ympäristöön (42,7; 38,8 ja 40,61). Lähetysnopeus oli noin 10 Mbit/s kokoajan
Nopeusmittarina käytimme Soneran sivuilla (http://www.sonera.fi/nettiyhteydet/mitt ... opeustesti) olevaa nopeusmittaria sekä ristiin kahta tietokonetta, kahta eri käyttöjärjestelmää, kahta modeemia ja kahta selainta. Testasimme siis myös Viihdepaketin mukanana tullutta modeemia johtoineen. TV/digiboksi ei ollut kytkettynä testien aikana. Kokeilimme myös toista huoneiston puhelinpistoketta ja puhelinjohtoa - ei vaikutusta. Tietokoneet olivat kytketty modeemiin ethernetjohdoilla. Ethernetjohdon valinnalla ei ollut vaikutusta nopeuteen.
Asiakasnumeroamme en tiedä, mutta liittymänumeromme on 346-xxxxxx.
Lisäksi yhteys pykii.
Mitä tehdä?
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Mlaakkon,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut