ADSL-laajakaistan normaalihinta

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Sonera tarjoaa 24 kk sopimusta kiinteästä laajakaistasta ADSL8M nykyisellä laskutushinnalla.
Mitä tapahtuu, jos tarjousta ei ota ? Jatkuuko nykyinen veloitus. Tarjouskauden jälkeen Sonera ilmoittaa veloituksen jatkuvan hinnaston mukaisella normaalihinnalla. Yritin etsiä kyseistä normaalihinnastoa, mutta ei sitä nettisivuilta löytynyt. Jotain esimerkkejä hinnastosta tarjouksessa mainitaan. Kyllä hinnasto kai lainkin mukaan pitää olla asiakkaan tiedossa.
Uudet asiakkaat saavat liittymänsä ensimmäisen vuoden oleellisesti halvemmalla kuin mitä minä vanha käyttäjä maksan. Mieleen tulee pitää pieni tauko liittymän käytössä. Tuo asennusmaksu on kyllä aika korkea, joten ei taida kannattaa.

2 kommenttia

Kunniamerkki +14
Soneralla hinnoittelu on aluekohtaista, toisaalla 8M liittymän kuukausimaksu voi olla "hinnaston mukaan" 40 euroa ja toisaalla 60... Siksi hinnastoja ei taida saada kuin erikseen kysymällä ja aspa sitten katsoo saatavuustietojen perusteella mikä se hinta sitten oikein on.

Vanhoilla asiakkailla on usein mahdollisuus samoihin tai lähes samoihin kampanjaetuihin kuin uusilla asiakkailla jos ottaa uuden määräaikaisuuden liittymään. Kannattaa melkein ottaa yhteyttä aspaan ja kysellä tämän hetken kampikset jos sieltä löytyisi jotain sopivaa.
Hei eskoepeltonen,

Eli kannattaa toimi juuri näin kuten kjns ennen minua ehti neuvomaan :)

Asiakaspalveluun voit olla yhteydessä soittamalla 0200 17000 tai laittamalla vaikka privaviestiä facebookin kautta niin hoidetaan asia sieltä!

Vastaa