Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sari_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Adsl-netti hidastelee

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Meillä on jo pidemmän aikaa netti hidastellut ja välillä tökkii tosi pahasti.
Nyt katsoin tuolla nopeusmittarilla että latausnopeutesi 4,96 ja lähetys 0,59.
toisella nopeusmittarilla tulee vastaus 4.64 Mbps.
Käytössä on A-Link RoadRunner 24AP(i+) modeemi ja yleensä se on langattomana.
Em. lukemat tuli piuhan ollessa kiinni (modeemi-tietokone).
Piuhan ollessa kiinni sivut latautuvat huomattavasti nopeammin 🙂

Voiko tälle tehdä jotain?
1 vastaus
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sari

Ongelma saattaa jäädä langattomaan, jos kaapelin kanssa yhteys toimii paremmin. Lisäsin kuitenkin liittymääsi virheenkorjausta. Linja-arvot näyttävät täältä päästä kohtuu hyviltä. Oletko käynyt katsomassa vinkkiä meidän Ohjeet ja vinkit osiosta? Apua ADLS-hidastelee ongelmiin löydät täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/ADSL-yhteys_hidastelee

Langattoman tökkimisessä kannattaa ensimmäisenä kokeilla vaihtaa langattoman kanavaa millä se toimii. Tämä onnistuu modeemin hallintaohjelmasta. Modeemin ohjekirjasta löytyy yleensä ohjeet, miten pääset hallintaohjelmaan. Kokeile näillä ohjeilla ensin. Mikäli ongelma jatkuu, ota yhteyttä Vikapalveluumme, niin tutkitaan asiaa tarkemmin.

Toivottavasti ongelma ratkeaa näillä ohjeilla!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut