Aiheettomia laskuja?

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Tilasin toukokuussa tarjouksesta Kodin Netti Plus ADSL 8-20M ja Sonera Liikkuva Netti Plus liittymät yhteishintaan 29,90€/kk. Olen kuitenkin saanut kolme erillistä 12,90 euron laskua Liikkuva Netti Plus liittymästä (laskunumerot 11425095342, 11429094774 ja 11434094316). Näistä olen jo maksanut kaksi ensimmäistä. Kuitenkin olen saanut myös erilliset laskut laajakaistaliittymästä, summiltaan 17,94€ (laskunumero 74163257) ja 29,90€ (74536849). Liikkuva Netti liittymän otin käyttöön heti kun sen sain toukokuun lopulla ja laajakaistaliittymän kesäkuun puolivälissä.

7 kommenttia

Tuon Liikkuva Netti liittymän laskun eräpäivä lähestyy, joten voisinko saada tietoa onko tuo lasku maksettava vai onko se virheellisesti lähetetty? Ja miten on noiden aikaisempien laskujen laita, olivatko ne aiheellisia vai saanko niistä hyvityksen?
Mites on asia edennyt? Minulle soitettiin tiistaina ja kysyttiin hieman lisätietoja ja luvattiin soittaa uudelleen takaisin, mutta ainakaan vielä ei uutta soittoa ole kuulunut. Huomenna on laskun eräpäivä joten toivoisin asian tänään selviävän.
Hei JR1911,
Liikkuvan netin laskut on hyvitetty, myös tämä jossa eräpäivä on lähestymässä. Maksaa sitä ei siis tarvitse! Haluatko, että kohdistamme nuo vahingossa jo maksetut tuohon 29,90e summaiseen laskuun, tällöin siihen jäisi maksettavaa vain 4,10e?
Hei,

Nuo jo maksetut laskut voi mielellään hyvittää tuossa 29,90€ laskussa. Maksan siitä siis vain 4,10€. Kiitoksia asian hoidosta 🙂.
Kiitos sinulle JR1911, mukavaa syksyn jatkoa 🙂
Hei, sellaisen asian vielä huomasin, että tuon Liikkuva Netti-liittymäni liittymätyyppi oli vaihtunut Plus-liittymästä Perus-liittymään jolla on siis rajattu käyttömäärä kuukaudessa. Alunperin minulla oli Plus-liittymä.
Hei JR1911!

Sinulla piti olla Tuplanetti -sopimus, eli liikkuva ja kiinteä yhteishinnalla. Liikkuvaan oli laitettu alunperin väärä paketti ja sen vuoksi hintakin oli väärä. Nyt se on korjattu, eli Liikkuva Netti Perus on tuossa liittymässä kuten kuuluukin. Jos haluat isomman paketin, veloitetaan sinulta sitten tuon toisen paketin mukainen kuukausimaksu.

Vastaa