Asiakastuki

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Hei!
Haluan selvittää asiaa. Entisessä osoitteessa meillä oli Laajakaista Valokuitu 100M/10M – tarjoushinnalla 29,24 eur/kk, sitten muuttoon uutteen osoitteeseen takia meille oli tarjottu Soneralta toinen laajakaista, eli 24 M ja lisäksi Sonera Viihdepaketti samalla hinnalla (eli kaikki maksettava 29,24 eur/kk). Teidän mielistänne, tällaisella ehdotuksella voi korvata Laajakaista Valokuitu 100M/10M. Eli teidän työntekijän sanojen mukaan, saamme Sonera Viihdepaketti ilmaiseksi, vaikka ei se ollut tarpeellista meille. Ok.
Tänä viikkona saimme laskun, jossa on Sonera Viihdepaketti toimitusmaksu – 30 euroa, sekä lasku Sonera Viihdepakettia 2,58 eur – 2 päivistä. Mitä se tarkoittaa? Kaikki oli luvattu ilmaiseksi, eikö niin? Puheessanne ei ollut sanottu mitään toimitusmaksusta, eikä toisista maksuista. Silloin voimme valita toista operaattoria.

Jos ettei voi selvittää asiaa eikä perua maksamista, minun pitää kääntyä kuluttajaneuvonnan puoleen.

Kiitos.

3 kommenttia

Hei vieras,

kiitos viestistäsi. Uusi sopimuksesi astui voimaan 6.2.2013 ja sopimusvahvistus lähetettiin sinulle sähköpostilla 5.2.2013. Sopimusvahvistuksesta ilmenee Sonera Viihteen toimitusmaksu 30 euroa sekä paketin kuukausimaksu, joka infojen mukaan mainittiin myös myyntitilanteessa. Uuden sopimuksen mukaan kuukausimaksu 24M laajakaistasta sekä Sonera Viihteestä on yhteensä 29,90 euroa kuukaudessa. Lisäksi tarjoukseen kuului Discovery -kanavapaketti 12 kuukauden ajan maksutta.

Vanhassa osoitteessa liittymän kuukausimaksu oli 29 euroa. 1.1.2013 hinta nousi uuden ALV -verokannan vuoksi ja oli 30,14 euroa kuukaudessa 29.1.2013 saakka. Laskulla 67835474 veloitetaan kuukausimaksua 29,93 euroa.
Liittymä toimitettiin uuteen osoitteeseen 30.1.2013. Asiakasneuvojamme huomasi, että tilaukselle oli tullut väärä kampanja ja korjasi tarjouksen 5.2.2013. Tuo väli 30.1. - 5.2.2013 huomioidaan hyvityksellä tulevassa laskussa.

Sopimus oli mahdollista purkaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun sopimusvahvistus sinulle toimitettiin. Peruuttaminen ei näin ollen ole enää mahdollista.
Pahoittelen, mikäli myyntitilanteessa on syntynyt väärinkäsitystä tarjousehdoista. Oletko muuten ollut tyytyväinen liittymän toimintaan? Onko Sonera Viihde ollut käytössäsi?
Hei!

Kiitos vastauksesta! Onpa hieno keksintö! Aloitetaan siitä, ettei me saaneet yhtään mitään teiltä sähköpostitse eikä postitse. Soneran postilaatikkoni on aivan tyhjä, sekä omassa sähköpostissa ei ole yhtään mitään Soneralta! Eli nyt Internet on syyllinen, ettei se on teidän virhe, eikö niin?

Miten toimitaan nyt? Meillä ei ollut mahdollisuutta katsoa sopimusta, eikä vahvista sitä, eikä peruuttaa sitä! Kummallinen myyntitilanne, eikö niin?

Haluaisin selvittää, mikä on seuraava ehdotus tässä tapauksessa? Miten voisimme ratkaista ongelmaa?

Kiitos!
Hei vieras,

sopimukset oli lähetetty osoitteeseen jossa on etunimesi sekä sukunimesi ilman välimerkkejä ja @suomi24.fi, Mikäli osoite on oikein, tarkista vielä varmuuden vuoksi roskapostikansio, joskus sähköpostilaatikossa voi olla sellaiset asetukset, että palvelu on tulkinnut viestimme roskapostiksi.

Jokatapauksessa voit kuitenkin tehdä asiasta reklamaation kirjallisesti lähettämällä sen osoitteeseen TeliaSonera Finland Oyj, Asiakaspalvelu, PL 0400 65101 VAASA. Kun reklamaatio on käsitelty, sinuun otetaan yhteyttä joko soittamalla tai kirjallisesti.

Vastaa