Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sakuh80_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

CMore-kanavien tekstitykset eivät toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Otin kaapeliin MTV3 Total -kanavapaketin helmikuun lopussa ja alusta asti Cmoren kanavilla on ollut ongelmia tekstitysten kanssa. First-kanavalla teksitykset toimii "useinmiten", mutta esim. Hits, Action ja Emotion -kanavilla en ole nähnyt tekstityksiä vielä kertaakaan!

Missäköhän vika? Laitteena mulla on Finnsat FH05-HDR viimeisimmällä päivityksellä ja paikkakunta on Turku. Onko muilla ollut samoja ongelmia?

Saku
17 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sakuh80,

Oletko katsonut digiboxin asetuksista että mikä on valittuna tekstityskieleksi? Kokeile vaihtaa kieleksi Suomi jos jokin muu valittuna.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sakuh80_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka,

En huomannut ekassa viestissä mainita, että olen toki kokeillut käydä läpi kaikki mahdolliset kielivalinnat (ruotsi, norja ym.), mutta mikään niistä ei näy. Yritin myös säätää tekstityksen kokoa ja läpinäkyvyyttä, jos niillä olisi ollut jotain vaikutusta, mutta mistään ei ollut apua. Itse signaali on moitteeton, eikä millään muulla kavavalla/kanavanipulla ei ole ollut samanlaisia ongelmia tekstitysten kanssa.

Saku
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sakuh80,

Hyvä että olit kielivalinnat jo katsellut. Laitoin ongelmastasi vielä kyselyä eteenpäin. Palaan vielä asiaan kun saan lisätietoa.

Olisiko sinulla mahdollista testata toisella digiboxilla mainitsemiesi kanavien tekstityksiä?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sakuh80_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei valitettavasti löydy varaboksia. Mutta toimiiko edes tuo kaapelikortti toisessa boksissa? Eikös se ole jotenkin linkitetty tuohon mun Finnsattiin?

Saku
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sakuh80,

Kortin pitäisi kyllä toimia normaalissa digiboxissa (Ei HD digiboxi) tai Conax kortinlukijalla varustetussa telkkarissa. HD kanavat eivät silloin tietenkään toimi, mutta muut maksukanavat kyllä.

Jos vaikka kaverilla olisi tälläinen ja asuu samalla alueella niin sitä voisi vaikka hänen luonaan kokeilla?

Oletko Finnsatin suunnalta tiedustellut olisiko heillä mahdollista tietoa että vastaavilla laitteilla olisi tällaista ongelmaa esiintynyt?

CMore kanavilla on aiemmin havaittu ongelmaa tekstityksen ajoituksessa, mutta näissäkin tapauksissa tekstit ovat kuitenkin näkyneet. Kokonaan puuttuvista tekstityksistä ei ole ilmoituksia tullut.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
yamaneko_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hankin juuri Soneran kaapeli-TV:n (MTV Totalin kera) kun muutimme kaapelialueelle, ja olipa mukava kokemus kun ensimmäinen leffa minkä nauhoitin CMore Firstiltä, niin jäi ilman tekstejä. Täytyykin ilmeisesti perua koko sopimus. Ei tällä mitään tee.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei yamaneko

Minkä merkkinen ja mallinen digiboksi/TV sinulla on käytössä? Monesti tämän tyyppiset ongelmat jäävät laitteisiin. Olethan tarkistanut laitteen kieliasetukset?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
yamaneko_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Topfield TF500PVRc. Laitteen kieliasetukset ovat oikein, kyseisellä kanavalla valittu kieli on suomi, mutta siitä huolimatta tekstit olivat jääneet pois itse elokuvasta.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei yamaneko

Näkyykö tekstitykset oikein katsoessa elokuvia suorana? Itselläni on juuri samainen digiboksi ja tekstitykset ovat aina menneet miten saattuu CMoren kanavilla. En ole koskaan kokeillut nauhottaa CMorelta mitään. Uskon vahvasti, että ongelma jää digiboksiin. Tämä on ainakin oma kohtainen kokemukseni. Esim. meidän omissa testilaitteessa tekstitykset näkyvät normaalisti.

Voisit kokeilla tehdä digiboksille ohjelmistopäivityksen. Uusimman ohjelmistoversion löydät täältä: http://www.topfield.fi/epages/FinTop.sf ... /TF500PVRC
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu