Hei,
Olen just muuttanut uuteen asuntoon 01,04,2013. Ja laajakaiseni siirrettiin 02,04,2013 mutta minun päässä ei ollut verkkoa. soitin Soneralle 3 kertaa asiasta ja olivat hyvin avuliakkaita ja tänään ( 08,04,2013) tuli mies katsomaan tilannetta ja sanoi että sonera ei ollut tullut tänne kytkemään nettiä minun päästä...laajkaiseni on minulle kallista mutta olen ollut tyytyväinen siihen laajkais asiakkaana 3 vuotta. Mutta haluaisin että minun nykyisestä laskusta veloitetaan sen viikon määrän jolla minulla ei ollut nettiä käytössä.
Kiitos,
Nicky
A
Moi nickynue,
Lisäätkö laskusta löytyvän asiakasnumeron profiiliisi niin katsotaan minkälainen tilanne on ollut kyseessä.
Lisäätkö laskusta löytyvän asiakasnumeron profiiliisi niin katsotaan minkälainen tilanne on ollut kyseessä.
A
Profiiliin lisätty
A
Hei!
Laitoin sinulle viikon viiveestä hyvityksen (20e) tulevalle, toukokuussa erääntyvälle laskullesi (hyvitys tulee näkymään tulevassa laskussa hyvitysrivinä). Pahoittelut vielä viiveestä!
Laitoin sinulle viikon viiveestä hyvityksen (20e) tulevalle, toukokuussa erääntyvälle laskullesi (hyvitys tulee näkymään tulevassa laskussa hyvitysrivinä). Pahoittelut vielä viiveestä!
A
Kiitoksia paljon =)
Nicky
Nicky
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.