F-Secure Host Process

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 3 katselukertaa

F-Secure Host Process lähettää jatkuvasti viestiä ettäon suljettava koska se on havainnut vian fshoster32.exe:ssä. Mitä tehdä?

6 kommenttia

Hei methan-5,

Kannattaa kokeilla asentaa Tietoturva-ohjelmisto uudestaan. Jos ongelma ei poistu, kannattaa tutkia onko tietokoneen päivitykset ajan tasalla. Tarvittaessa saat enemmän tukea myös Helpson-palvelusta.
Voisitteko vastata minulle, että onko koneeni tietoturva
vaarassa kyseisen hostprosessin toimintahäiriön vuoksi?
Koneessani on xp ja sp3. Uudelleenasennuksen jälkeen
saattaa olla pari käynnistystä ettei virhettä tule mutta sitten
alkaa taas tulla. Ilmiö oli jo kauan ennen xp:n päivitysten
loppumista. Siis jotain vikaa f-securessa on.
Haluaisin soneran soittavan minulle.
Hei mahlmi-17,

Jos tuosta uudelleenasennuksesta ei ole apua ja ongelma jatkuu, suosittelisin yhä tuota helpson-palvelua tuon vian rajaamiseksi. Sammuttaako tuo hostprocessin virheilmoitus koko tietoturvaohjelman? Yritän saada tuon tietoturvaohjelman testattua vielä testilaitteessa (Win XP) jotta nähtäisiin jääkö ongelma itse F-securen ohjelmaan vai windowsin puolelle.

Jos haluat meidän olevan yhteydessä ongelmasta vielä puhelimitse, voit varata soittoajan http://www.sonera.fi sivujen kautta tai laittaa palvelupyynnön omien sivujen kautta. Mielellämme autamme sinua kuitenkin myös tätä kautta.
Toimenpidekeskuskaan ei enää avautunut joten piti asentaa uudelleen. Sen jälkeen ajoin
täyden tarkastuksen, eikä haittaohjelmia löytynyt. Ilmeisesti f-secure toimii herjasta huolimatta.
Kun klikkaan alapalkin sonera-symbolin listan esille, lukee siinä toimenpidekeskuksen perässa
suluissa kaikenlaista outoa eikä toimenpidekeskus enää avaudu. Kun ohjelman asentaa uuelleen,
on suluissa nolla, ja keskus avautuu, mutta ei toimi kuin enintään viikon.
Hei mahlmi-17,

Latasitko asennusohjelman sivujemme kautta kun asensit sen uudelleen?

Onko sinulla asennettuna koneelle jotain muita tietoturvaohjelmistoja? Onhan koneesi kellonaika ja päivämäärä kohdallaan?

Suosittelisin olemaan Helpson palveluun yhteydessä, mikäli ongelma jatkuu.

Vastaa