Harjaanjohtava tarjous

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tällä hetkellä on mahdollisuus tehdä tarjous 100mbps laajakaistalle:
24 kk sopimuksilla seuraavat tarjoukset:

Spotify premium "ilmaiseksi" 12kk
29 e/kk ensimmäiset 12kk ja tämän jälkeen 39,90 e/kk

Toinen tarjous saatavilla
29e/kk sopimuksen 24kk

Jälkimmäisen tarjouksen saa halvemmalla vaikka ostaisi erikseen spotifyn 12 kuukaudeksi

eli 29e/kk * 24 + 12 * 9,95 = 815,4 e

kun taas "ilmaisella" spotifyllä maksaa

29e/kk *12 + 12 * 39,90e/kk = 826,8

Harhaanjohtavaa mainontaa? Kyllä... eri asia on tuo nettitikku vaihtoehto...

3 kommenttia

Hei Zalma,

Huomioithan, että kyseinen kampanja sisältää Spotifyn [u:1tkxeh0w]kahdeksi vuodeksi [/u:1tkxeh0w]samaan hintaan, eli 24 kuukauden sopimuskaudesta ensimmäiset 12 kuukautta ovat hinnalla 29,00e/kk ja seuraavat 12 kuukautta hinnalla 39,90e/kk. Tähän siis sisältyy Spotify Premium.
Näin ollen tämä tarjous on herkullisempi Spotifyn kannalta kuin tuo toinen, johon pitäisi lisätä Spotifyn kustannukset 24 kuukauden osalta.

Yksistään Spotify Premiumin hinta on 9,95e/kk.
Kyllä sonera tälläisillä kamppanjoilla,joihin se ei ota mukaan vanhoja asiakkaitaan ,tekee itselleen karhun palveluksen,todella lyhyt näköistä, 24kk:tta ja se ilmeisesti riittää soneralle, tuskin moni haluaa uusia sopimuksen operaattorin kanssa jolle on maksaa enemmän kun naapuri samasta palvelusta.Itse olen tehnyt 24kk sopimuksen ja se on kärsittävä, jotenkin tuntuu että olen pannut nimen paperiin johon sitä ei olisi pitänyt panna.Tein myös päätöksen että seuraava operaattorini ei tule olemaan SONERA .
Tuskin olen ainoa asiakas joka ajattelee näin,soneralle vinkkinä kohdelkaa jo olevia asiakkaita niikuin kohtelette tulevia asiakkaita.
Hei akkasten !

Kyllä me huomioidaan myös nykyasiakkaita. On totta, että määräaikainen sopimus on molemminpuolinen sopimus, jolloin tuosta vaan ei voi esim. laskea nopeutta tai irtisanoa liittymää, mutta ei myöskään Soneralla oikeutta esim. nostaa hintaa sopimuksen aikana.

Kävin vähän kurkkaamassa tilannettasi ja ei mikään estä, vaikka sinulla on määräaikainen sopimus, niin päivittää esim. Superpakettiin (tarjous nyt 44,90e/kk), johon kuuluu tämä kiinteä Sonera Laajakaista (max nopeus) sekä Liikkuva Laajakaista, että meidän Sonera Viihdepaketti (toimitusmaksu Koti-Tv laitteille 29e). Jos kiinnostuit, ota yhteys Asiakaspalveluumme.

Vastaa