Hidas reklamaation käsittely

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Hei,

Mikä on tällä hetkellä reklamaatioiden käsittelyaika? Olen lähettänyt kirjallisen reklamaation sähköpostitse 9. joulukuuta enkä vieläkään ole saanut mitään vastausta.

-Toni

3 kommenttia

Hei toni_82!

Vaikuttaa siltä että reklamaatiosi ei ole tullut perille mikäli et ole siihen vieläkään saanut vastausta. Yleensä käsittelyssä menee enintään pari viikkoa siitä kun se on kirjattu järjestelmäämme. Lisäätkö käyttäjätunnuksen profiiliin asiakasnumerosi niin katson löytyykö reklamaatiota tiedoistamme.
En ole rekisteröitynyt asiakas, joten minulla ei ole asiakasnumeroa. Lähetin reklamaation samasta sähköpostiosoitteesta jolla rekisteröidyn tänne.
Hei toni_82

Jos reklamaatiosi lähetyksesta on jo pitkästi aikaa, kannattaa ottaa yhteys suoraan asiakaspalveluun ja selvittää asia. Tarkemmin emme pysty ilman tuota asiakasnumeroa tilannetta oikein tutkimaan tätä kautta.

Vastaa