''Ilmainen'' Viasatpaketti toukokuun ajaksi

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

minulle tuli huhtikuussa postissa komea mainos, että saan Viasat-kanavapaketin ilmaiseksi toukokuun ajaksi katseluun. Tartuin tarjoukseen ja kävin Kampin pisteessänne tilaamassa paketin toukokuuksi ja kaapelikortin lainaan. Siellä sitten todettiin, että tosiaan kortti tulee palauttaa toukokuun loppuun mennessä ja samalla voi irtisanoa kanavapaketin. Toukokuun viimeisellä viikolla, olisiko ollut tarkalleen 28.5 suoritin kyseiset toimenpiteet samaisess Kampin pisteessä ja kaiken sanottiin olevan kunnossa, kortti oli palautettu ja paketti irtisanottu.

Nyt sitten tänään tärähti muhkea lasku postissa. Viasatin paketista tulisi maksaa kesä- ja heinäkuulta. Lisäksi kaapelikortista ollaan veloittamassa vuoden loppuun asti vuokraa. Mitä ihmettä? Kaikki oli toukokuun lopulla kunnossa, kun palautin kortin ja palvelupisteen myyjä soitti jonnekin ja irtisanoi kanavapaketin. Piti olla ilmainen kuukauden kokeilu, eikä sellainen että heinäkuussa pyydetään päälle 70 euroa. Kaiken lisäksi olen muuttanut jo pois osoitteesta johon lasku on nähtävästi alun perin osoitettu, onneksi tuli sentään tietooni. Muuttoilmoituksen tein postille ja väestörekisteriin toukokuun lopulla. Laajakaistan suhteen olitte kuitenkin saaneet tietoonne poismuuttoni, koska sieltä tuli paperinen kirje, että laajakaistan tilaus päättyy 31.5.

Ei siis oikein huvittaisi alkaa maksamaan jostain mistä ei ole sovittu ja mitä minulla ei edes ole ollut mahdollisuutta katsella muuton sekä kortin palauttamisen ja paketin irtisanomisen takia...

2 kommenttia

Moi Rubicon,
Jotain tässä on selkeästi mennyt pieleen, kortin palautuksesta ja kanavapaketin lopetuksesta ei jostain syystä ole tieto tullut perille asti lainkaan.
Nämä palvelut on nyt lopetettu ja sinulle tullut lasku hyvitetty kokonaisuudessaan, pahoittelen tapahtunutta!
Moi,

selvä juttu, kiitokset sulle asian selvittämisestä. Hyvä että asia hoitui näin yhdellä viestillä.

Vastaa