Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Etuhaarukka_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 315 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ilmaiset kanavat on peruttu, mutta näkyy edelleen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Soitettu soneralle viimeksi 1kk sitten ja pyydetty että mtv3/discovery kanavat päättyvät 30.6 ilmaisjakson jälkeen. Edelleen näkyy, mutta emme maksa senttiäkään. Tilattuna vain urhototal. Lisäksi joku ihmeen varmuuskopiointi irtisanottu jo edellisen laajakaista laskun yhteydessä(1,5kk sitten) ja on edelleen uusimmassa laskussa, sitä emme aio maksaa. Sitä ei olla ikinä edes tilattu, vaan teidän mukaan se tuli mukaan palveluun urhototal tilauksen yhteydessä, ilmoittamatta asiakkaalle mitään!

Asiakastunnus löytyy, toimenpiteitä kiitos.
7 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asiakastietojemme mukaan MTV3- ja Discovery-kanavapaketit ovat irtisanoutuneet.

Varmuuskopion osalta irtisanominen on tehty 27.5.2011 ja tälle päivälle on päättyneet myös veloitukset, kuten laskuerittelyssä näkyy. Käytössämme olevan jälkikäteisen laskutustavan vuoksi toukokuun kk-maksut ovat uusimmalla laskullasi. Urho TV-tilauksella ei ole minkäänlaista vaikutusta varmuuskopio-palveluun, vaan palvelu on tullut käyttöösi toisen nimelläsi olevan liittymän avauksen yhteydessä lokakuussa 2009. Tällöin sinulle on myös lähetetty tilausvahvistus, jossa myös varmuuskopiosta on mainittu. Tämän perusteella varmuuskopiosta veloitettu kk-maksu on aiheellinen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Etuhaarukka_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 315 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asia kunnossa, soitettu asiakaspalveluun. Kanavat ovat juuri hävinneet jälkijunassa.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hieno juttu! Aurinkoista viikonloppua sinulle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jporiseva_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
itselläni on vastaava tilanne. Peruin nuo mtv3:n tarjouskanavat puhelimitse kesäkuussa. Luulin asian olleen hoidetun, mutta palattuani lomareissulta huomasin, että kanavat näkyvät yhä.

Voisitteko hoitaa kanavien perumisasian kuntoon, kiitos.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jporiseva: Asiakastietojemme mukaan MTV3:n ja Discovery:n kanavapaketit ovat edelleen voimassa. Huomasin, että olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme kesäkuussa, mutta muutoksia kanavapaketteihin ei ole tämän yhteydenoton osalta tehty.

Asian hoitamiseksi otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p.0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Voit myös jättää palvelupyynnön tai varata sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
jporiseva_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 27 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heh, eli viimeksi kun soitin ei asialle tehty mitään, kuinka voin olla varma että tehdään tälläkään kertaa? Kohta jo perumisista aiheutuneet puhelinkulut vastaavat kanavien kuukausimaksua... No, pitää yrittää uudelleen jos TÄLLÄ KERTAA tärppäis.
Asta_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 151 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jporiseva: Eilisen soittosi perusteella kanavapaketit on irtisanottu ja asia on nyt kunnossa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut