Ilmaiset kanavat on peruttu, mutta näkyy edelleen

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Soitettu soneralle viimeksi 1kk sitten ja pyydetty että mtv3/discovery kanavat päättyvät 30.6 ilmaisjakson jälkeen. Edelleen näkyy, mutta emme maksa senttiäkään. Tilattuna vain urhototal. Lisäksi joku ihmeen varmuuskopiointi irtisanottu jo edellisen laajakaista laskun yhteydessä(1,5kk sitten) ja on edelleen uusimmassa laskussa, sitä emme aio maksaa. Sitä ei olla ikinä edes tilattu, vaan teidän mukaan se tuli mukaan palveluun urhototal tilauksen yhteydessä, ilmoittamatta asiakkaalle mitään!

Asiakastunnus löytyy, toimenpiteitä kiitos.

7 kommenttia

Asiakastietojemme mukaan MTV3- ja Discovery-kanavapaketit ovat irtisanoutuneet.

Varmuuskopion osalta irtisanominen on tehty 27.5.2011 ja tälle päivälle on päättyneet myös veloitukset, kuten laskuerittelyssä näkyy. Käytössämme olevan jälkikäteisen laskutustavan vuoksi toukokuun kk-maksut ovat uusimmalla laskullasi. Urho TV-tilauksella ei ole minkäänlaista vaikutusta varmuuskopio-palveluun, vaan palvelu on tullut käyttöösi toisen nimelläsi olevan liittymän avauksen yhteydessä lokakuussa 2009. Tällöin sinulle on myös lähetetty tilausvahvistus, jossa myös varmuuskopiosta on mainittu. Tämän perusteella varmuuskopiosta veloitettu kk-maksu on aiheellinen.
Asia kunnossa, soitettu asiakaspalveluun. Kanavat ovat juuri hävinneet jälkijunassa.
Hieno juttu! Aurinkoista viikonloppua sinulle!
Hei,
itselläni on vastaava tilanne. Peruin nuo mtv3:n tarjouskanavat puhelimitse kesäkuussa. Luulin asian olleen hoidetun, mutta palattuani lomareissulta huomasin, että kanavat näkyvät yhä.

Voisitteko hoitaa kanavien perumisasian kuntoon, kiitos.
jporiseva: Asiakastietojemme mukaan MTV3:n ja Discovery:n kanavapaketit ovat edelleen voimassa. Huomasin, että olet ollut yhteydessä asiakaspalveluumme kesäkuussa, mutta muutoksia kanavapaketteihin ei ole tämän yhteydenoton osalta tehty.

Asian hoitamiseksi otathan yhteyttä asiakaspalveluumme p.0200 17000 (ma-pe 8-20, la 9-16.30). Voit myös jättää palvelupyynnön tai varata sinulle parhaiten sopivan soittoajan ajanvarauskalenteristamme.
Heh, eli viimeksi kun soitin ei asialle tehty mitään, kuinka voin olla varma että tehdään tälläkään kertaa? Kohta jo perumisista aiheutuneet puhelinkulut vastaavat kanavien kuukausimaksua... No, pitää yrittää uudelleen jos TÄLLÄ KERTAA tärppäis.
jporiseva: Eilisen soittosi perusteella kanavapaketit on irtisanottu ja asia on nyt kunnossa.

Vastaa