Tilasin yli kaksi viikkoa sitten, reilusti ennen SM-liigakauden alkua nelonen pron sekä viasat kullan, mutta kaapelikorttia ei ole vieläkään näkynyt. Soitettuani asiakaspalvelija pyysi käymään Varkauden Dataenteristä hakemassa kortin, saisin sen sieltä heti. Kun menin Dataenteriin, myyjä vain epätoivoisena totesi, että heiltä ei saa kortteja. Uusi yhteydenotto asiakaspalveluun, josta ilmoitettiin kortin olevan postitettu ja neuvottiin mennä kuppilaan katsomaan pelit. Tällä menolla minä alkoholisoidun pahasti, jos joudun pelit käymään baarissa katsomassa.
Ongelma on se, että vaikka asiakaspalvelu sanoi kortin olevan jo postitettuna, ei sitä vieläkään ole näkynyt. Tästäkin on jo viikko.
Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.