Kaapelikortti palautettu ja vielä tuli lasku..

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Meillä oli ilmaisjakso Urhoa.. Urhon peruutin ajallaan. Kortin palautin ajallaan (tammikuun lopulla). On kuitenkin tullut naurettava 0,93€ lasku ajalta 16.7-31.7.2011 ajalta. eihän meillä enää edes ole korttia. Mistä tämä johtuu. Saako tuon laskun jättää maksamatta..vai tuleeko sitten karhulaskuja perään..? Olen koittanut saada netin kautta yhteyttä asiakas palveluun, mutta on niin moni mutkaista.. en muista salasanaa. sähköpostilla ja käyttäjätunnuksellani ei saa uutta salasanaa, kun ei ole puhelinnumeroa tiedoissa...
Eikä huvita maksaa reilu 7€ saadakseni uutta salasanaa.. ja sitä ennen jonottaa asiakaspalveluun.
Mitä minun pitäisi tehdä?

5 kommenttia

pula: Sinun kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun. Nyt kun sinulla ei ole salasanaa Sonera Omat Sivut -palveluun, niin voit hoitaa asian soittamalla.

Meillä on käytössä myös Asiakaspalvelun Ajanvaraus ja voit käydä katsomassa löytyisiko ajanvarauskalenteristamme sinulle sopivaa vapaata aikaa.

Kun olet yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pyydä samalla uusi salasana Sonera Omat Sivut -palveluun. Ja kun seuraavan kerran kirjaudut palveluun, niin käy tallentamassa oma matkapuhelinnumerosi tietoihisi. Tällöin voit itse tilata tarvittaessa uuden salasanan, jos satut unohtamaan vanhan.
En kyllä meinaa uusia tunnuksia ottaa omille sivuille.. Koska harkinnassa kuitenkin laittaa kaikki soneran palvelut vaihtoon (netti).
Helpommallahan tässä tietenkin pääsee kun vaan maksaa tuon naurettavan 0,93€ laskun. eikö vain?
Vaikka se on täysin turha.. miten edes sonera viitsii alkaa lähettelemään noin pientä laskua?? Ja vielä aiheettomasti!
pula: Kerroit, että olit palauttanut kaapelikortin. Kävitkö kauppiaan luona vai palautitko postitse asiakaspalveluumme? Kaapelikortti ei nimittäin näy asiakastiedoissamme palautettuna ja tämän vuoksi siitä on laskutettu. Lasku on todennäköisesti aiheeton, koska olet alunperin saanut kaapelikortin käyttöösi veloituksetta vuoden ajaksi.
Palautin kortin Citymarketissa olevalle Soneran pisteelle tammikuun lopulla. Kysyin vielä varmuudeksi, että onko asia nyt ok, eikä siitä tule mitään jatkolaskuja tms. Siinä sanottiin, että asia on sillä selvä.
Voiko tuon laskun vain jättää maksamatta?
pula: Tämän Keskustele- ja Kysy -palstan kautta emme tee muutoksia liittymiin, liittymäsopimuksiin, liittymän laskuihin tai -palveluihin. Laskusta tulee olla yhteydessä asiakaspalveluun. Voit jättää asiasta myös palvelupyynnön Omat Sivut -palvelun kautta tai tehdä ajanvarauksen.

Vastaa