Yritän irtisanoa laajakaistaliittymäni. Sonera näyttäisi tarjoavan kaksi vaihtoehtoa: palvelunumero tai soittopyyntö. (http://i45.tinypic.com/2jdmctk.png)
Kuten yllä linkkaamastani kuvasta ilmenee, Sonera ei kerro onko 0200 17000 palvelunumero maksullinen. Onko kyseinen numero maksullinen?
Koska epäilin palvelunumeroa maksulliseksi, päätin jättää soittopyynnön. Sonera ilmoittaa kuitenkin tylysti: "Ensimmäinen vapaa ajankohta - valitettavasti vapaita aikoja ei ole". (http://i50.tinypic.com/157koid.png) Miten tästä pitäisi edetä?
A
Hei joso!
Täältä näet Asiakaspalvelun eri puhelinnumeroiden hinnat. Valitettavasti kaikki ajat ovat nähtävästi varattuja kyseisellä viikolla. Mikäli haluat hoitaa asian heti, kannattaa soittaa juuri tuohon 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30.
Täältä näet Asiakaspalvelun eri puhelinnumeroiden hinnat. Valitettavasti kaikki ajat ovat nähtävästi varattuja kyseisellä viikolla. Mikäli haluat hoitaa asian heti, kannattaa soittaa juuri tuohon 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.