Kaksi kysymystä laajakaistan irtisanomisesta.

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Yritän irtisanoa laajakaistaliittymäni. Sonera näyttäisi tarjoavan kaksi vaihtoehtoa: palvelunumero tai soittopyyntö. (http://i45.tinypic.com/2jdmctk.png)

Kuten yllä linkkaamastani kuvasta ilmenee, Sonera ei kerro onko 0200 17000 palvelunumero maksullinen. Onko kyseinen numero maksullinen?

Koska epäilin palvelunumeroa maksulliseksi, päätin jättää soittopyynnön. Sonera ilmoittaa kuitenkin tylysti: "Ensimmäinen vapaa ajankohta - valitettavasti vapaita aikoja ei ole". (http://i50.tinypic.com/157koid.png) Miten tästä pitäisi edetä?

1 kommentti

Hei joso!

Täältä näet Asiakaspalvelun eri puhelinnumeroiden hinnat. Valitettavasti kaikki ajat ovat nähtävästi varattuja kyseisellä viikolla. Mikäli haluat hoitaa asian heti, kannattaa soittaa juuri tuohon 0200 17000 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20 ja la klo 9–16.30.

Vastaa