Kanavapaketin vaihto - Oikeus tarjoushintaan?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moro!

Olen nyt ollut vuoden verran Canal+ - total-paketin onnellinen omistaja (kaapeli-TV). Paketille sovittiin vuoden määräaikaisuus, joka tuli nyt heinäkuun lopussa täyteen. Tätä kautta kuluni nousivat kuukausitasolla.

Olenkin nyt miettinyt mahdollista kanavapaketin vaihtoa; johonkin monipuoliseen urheilupakettiin (esim. viasat sport- ja canal + - sport-paketit).

Kysymykseni kuuluukin, että onko minulla mahdollisuutta vaihtaa Canal+ Total-pakettini Viasat Sport- ja Canal+ Sport-paketticomboon näiden tarjoushintaan (Viasat sport 10 kk määräaikainen soppari 19,95€/kk + Canal + sport 23,95€/kk (min. 6kk.), vai pitäisikö tässä tapauksessa maksaa enemmän hintaa?

3 kommenttia

Hei anssiso88,
Ilman muuta olet oikeutettu saamaan paketit näillä tarjoushinnoilla. Voit tehdä muutoksen paketteihisi vaikkapa soittamalla meille päin. Myyntipalvelumme numero on 0800 133133, puhelu on ilmainen.
Onko todellakin puhelut näihin myyntipuhelimiin ilmaisia? Olen kuullut että maksaa saa jopa jonottamisesta...
Kyllä. 0800 numeron idea on, että vastaanottaja maksaa puhelun. Kun soitat Suomesta suomalaiseen 0800-numeroon, puhelu on sinulle maksuton.

Ulkomailta suomalaisiin 0800-numeroihin soittaminen maksaa ulkomaanpuhelumaksun.

Älä sotke 0800 muihin numerosarjoihin. 010-, 020-, 029-, 030-, 060-, 070- ja 075-alkuiset numerot ovat kalliita (mukaanlukien tuplanollalla esiintyvät versiot 0100, 0200, 0300, 0600 ja 0700).

Vastaa