Koodi 521

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Nyt sain sitten näyttöön koodin 521. Edellisellä kerralla tuon sain korjattua uudelleenlatauksen kautta, mutta nyt en pääse asetuksiin, joten en voi tätä korjata. Saisikohan sieltä päin jo vastauksia?

Terveisin

Riitta Kaukonen

1 kommentti

Moi kaukri-15,
oletko kokeillut ensin resetoida Thomsonin reitittimen ja antaa tämän käynnistyä kunnolla aktiiviseksi. Tämän jälkeen suosittelen kokeilemaan digiboksin resetointia. Onnistuuko tällä tavalla saada kanavat näkyviin? Jos ongelma ei poistu, niin pyytäisin sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä Vikapalveluumme, joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön, jotta harmittava vika saataisiin pikaisesti korjattua.

Vastaa