Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
SeeKoo_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Koti tv:n ja kanavapaketin sekä nettiliittymän irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Haluaisin irtisanoa koti tv palvelun, canal+film paketin ja nettiliittymän mistä löytys kuinka se tehään ja mihin tuo laite postitetaan?

Syy tähän että kaikki kanavat mitkä pitäs niin ei näy, yhteydessä oon ollu vähä jokapaikkaan ja aina käsketty soittaa jonnekki toisaalle. Vikailmotus tehty eikä mitää vastausta ole tullu mihinkään.
Koti tv ollu nyt viikon käytössä ja etämyynnillä ostin.

Ystävällisesti pyytäsin että joku nyt ees tähän vastais.
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Saat tarvittavat ohjeet asiakaspalvelumme kautta. Voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai jättämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Omille Sivuille kirjautuminen edellyttää laajakaistatunnuksia.

Vaihtoehtoisesti voit myös varata ajan asiakaspalvelustamme, jolloin soitamme sinulle valitsemanasi ajankohtana.

T. Susanna
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut