KotiTV ja Valioliiga HD -kanavat eivät näy


Hei,

lauantai ja klo 17 eikä miltään kanavalta näy peliä. Missä vika?

35 kommenttia

Piti tänään viiden jälkeen tulla puhelua ja selitystä asioihin, no kello on nyt 17.55 kun tätä kirjoitan ja arvatkaas kanssa kärsijät onko tuota LUVATTUA puhelua tullut? Kello on nyt siis vaille kuusi, ei viiden jälkeen ja kyllä, nyt nussin sitä kuuluisaa pilkkua. Tälle firmalle en anna siimaa enää senttiäkään ja olen vastaisuudessa täysin ehdoton.

Mutta tilanne on siis nyt tämä.. Jälleen yksi rikottu lupaus. En löydä enää sanoja, en yksinkertaisesti löydä. Suuttumus, raivo, viha ym alkaa sulautua pientä ihmismieltä järisyttävään pettymykseen, joka on näistä tuntemuksista pahin kun on kyse palveluntarjoaja-asiakas suhteesta. Olen ihan puulla päähän lyöty.. Eihän näin voi oikeasti tapahtua?

Valioliiga HD paketti ei enää tässä taloudessa näy. Se on nyt jo periaate kysymys. Sopimus puretaan vaikka lakiteitse jos ei muuten. Nyt lopetan paasaamisen tai kohta lipsahtaa jotain niin rumaa että.....

Voimia.
Mulla täysin samat fiilikset. Oon joutunut soittamaan soneran asiakaspalveluun varmaan 10 kertaa johtuen kaikennäköisistä ongelmista. Uskomattominta on se että asiakaspalvelijat eivät tiedä eivät vaan yksinkertaisesti tiedä mistä suurimmat ongelmat johtuvat. En tiedä onko se koulutuksessa vai sisäisessä vikatiedotteissa tai jossain muussa että näitä palveluita ei tiedosteta ei korjata eikä edes yritetä laittaa kuntoon. Eikö se niin mene että virheistä opitaan?? Mutta tämä alkaa olla jo toistuvaa, voin väittää että kukaan jolla on tämä sama paketti ei ole soneraan tyytyväinen. Valitettavasti tässä ei olla 80vuotiaita mummoja kellä ei netti toimi sen takia että piuha on irronnut seinästä ja sen jälkeen soitetaan asiakaspalveluun että netti ei toimi. Ei vaan olen brittifutiksen sydänystävä jolla ''pitäisi'' olla Suomen paras ja kattavin HD tarjonta sille alueelle. Pelit pätkii, tallennukset ei pelaa ohjelmakirjastossa, lähetykset ei ala ajallaan tai jopa kokopäivänä, laskutetaan pimeistä kanavista ja mikä yksinkertaista ja surullista. Ei tarjota kuluttajalle sitä mitä on luvattu.

Alkaa ottaa pikku hiljaa pannuun tollanen touh. Minkä ihmeen takia soneralla ei ole asiakaspalvelussa seillaisia ihmisiä töissä jotka kykenevät korjaamaan jotain eikä neuvomaan???? Jossain vaiheessa ongelmat korjataan mutta 5 päivää matchdayn jälkeen paljoa lohduta

Minulla myös määräaikainen paketti mutta jos tämä vielä kerrankin toistuu tai tulee muita ongelmia joihin täytyy itse puuttua, voitte olla varmoja että se on yksi asiakas + muutama muu pois teidän rekisteristä.
Kyllä kannatti tehdä vikailmoitus, kun ei lauantaina pelit näkynyt. Sain vastaukseksi seuraavanlaisen tekstiviestin: "Hei, olemme vastaanottaneet ja käsitelleet jättämäsi palvelupyynnön. Valioliiga HD-kanavalla oli häiriö lähetyksissä [u:3klxjtkk]14.1.2012[/u:3klxjtkk] ja tästä syystä live-pelit eivät näkyneet. Vika korjaantui ja kaikki lähetykset toimivat jo sunnuntaina normaalisti. Pahoittelemme häiriöstä sinulle aiheutunutta haittaa. Terveisin, Sonera vikapalvelu."

Hallelujaah! Kanavat toimivat jo sunnuntaina! Harmi kun kiinnostavat pelit tulivat jo lauantaina.
No päätin maanantaina siirtää Soneran käytännön työelämääni putkiliikkeessä ja jätin kytkemättä vedet erääseen kerrostaloon. No sieltähän sitten asukkaat soittelivat perään, kun ei hanoista tullut vettä maanantaina, vaikka niin oli luvattu. Kävin sitten tiistai-iltana kääntämässä sulut auki ja lähetin valittaneille asukkaille viestin, että vettä tuli jo tiistai-iltana. Niille, ketkä eivät jaksaneet valittaa, en jaksanut ilmoittaa mitään. Taidan pistää vielä korotetun laskun perään, kun jaksoin mennä vasta tiistai-iltana niitä sulkuja kääntämään, joten pitäähän siitä saada jotain iltalisää...
Lauren kirjoitti:
[quote="Hilma":3eth36kk]Pahoittelut kaikille katsojille viikonlopun Valioliiga HD -ongelmista. Mikäli ongelmat edelleen jatkuvat, tulee tehdä ilmoitus Vikapalveluumme. Selvittelen asiaa vielä hyvitysten jne osalta ja annan vastauksen heti kun saan itse lisätietoja. Pääsääntöisesti mahdollisten hyvitysten saanti perustuu jätettyyn vikailmoitukseen, joten senkin puolesta suosittelen tekemään vikailmoituksen mikäli palvelu ei toimi.


Hei,
kuten Hilma edellä mainitsikin ja maksu-TV palveluiden palvelukuvauksessakin on myös kerrottu, mahdollisten hyvitysten saanti perustuu tehtyyn vikailmoitukseen. Jokainen hyvitys käsitellään aina tapauskohtaisesti.[/quote:3eth36kk]


Hiiiiiilmaaaaaa!


"selvittelen" ?
Ei jotain pahaa jos ei jotain hyvääkin.

Valioliiga HD paketti lähti tästä taloudesta juuri äsken ja vaihtui Canal + Total pakettiin. Eli kyllä, Soneran asiakkaana jatketaan, mutta tuosta murheenkryynistä eroon pääsin, vaikka kyseessä kuinka oli määräaikainen sopimus. Niin ja tulihan tuosta katkoksesta ihan vajaan 5 euron hyvityskin. Wuhuu.

Ja ihan pakko antaa isot pisteet myös asiakasPALVELIJALLE jonka kanssa asiaa äsken hoidin. Asiansa osaava, tiesi asioista kaiken tarvittavan, pahoitteli, kertoi syyt ym. .Kaikki nuo on jäänyt edellisiltä urpoilta ja urpottarilta puuttumaan joiden kanssa olen keskustellut.

Tästä jatketaan. Toivottavasti homma toimii niillä jotka kanavaa vielä jatkossa tilaavat.
Meik81,
hienoa, että asia viimein ratkesi ja sait kanavapaketti-asian kuntoon. Pahoittelut vielä omasta puolestani tästä aiheutuneesta mieliharmista. Toivotan sinulle hyviä katseluhetkiä uuden kanavapaketin parissa.

kiitos2,
hyvitysasioissa suosittelen sinua ottamaan yhteyttä Asiakaspalveluumme, jossa nämä asiat katsotaan aina tapauskohtaisesti.
Tulen huutamaan vieraaseen pöytään. Jos soneralla valtakunnallinen /tai alueellinen vika ettei valioliiga näy niin te pyydätte tekemään vikailmoituksen ja soittamaan jotta saadaan sovittua hyvitys? Tämähän on aivan naurettavaa touhua. TE näette sieltä kuinka isoa aluetta vika koski ja kaikille laitatte nyt heti vuoden kanavat ilmaiseksi. Naurettavaa touhua joka asiassa.
Omalla kohdallani tämä tapaus ja ongelma oli ensimmäinen laatuaan mitä tulee KotiTV-palveluun. Aikaisemmin Valioliiga HD -kanavat ovat näkyneet moitteetta, mitä on tullut Liverpoolin peleihin. Satunnaisesti olen huomannut että pelejä ei ole aina näkynyt. Kyseessä on kuitenkin ollut pelit, jotka eivät ole itseäni kiinnostaneet (tyyliin Stoke - Wolves).

Kyllähän lauantaina mieleni niin pahoitin kun pitkään odottamani Liverpoolin liigamatsi ei sitten näkynytkään. Tein asiasta vikailmoituksen ja asia selvitettiin minulle seuraavana päivänä (sunnuntai). Asiakaspalvelija soitti ja kertoi ongelman aiheuttajan ja totesi että hyvitys käsitellään erikseen. Juuri sain viestin että saan hyvityksen seuraavalle laskulleni.

Asia on omalta osaltani loppuunkäsitelty. Valioliiga HD-kanavasta ei minulla ole tämän ongelman lisäksi mitään valitettavaa. Toivottavasti kanavapaketti säilyy Soneran valikoimassa.
Edelleenkään ei mitään tiedotteita missään? Pitääkö jokaisen erikseen soittaa asiakaspalveluun? Miksi Sonera pyrkii kaikin keinoin lisäämään soittoja asiakaspalveluunsa. En tajua.
"Miksi Sonera pyrkii kaikin keinoin lisäämään soittoja asiakaspalveluunsa", eiköhän tässä ole kyse ihan vain siitä syystä, että Sonera haluaa minimoida korvaus määrän.

Oletetaan että, esim. 100 asiakasta teki vika-ilmoituksen lauantain pelikierroksesta, kustannuksia korvausten muodossa tuli siis tuolloin Soneralle 500€ (100x 5€).

Jos taasen olisi maksettu kaikille Valioliiga HD-paketin tilanneille, olisi korvaus-summa ollut ihan toista luokkaa.

Ei vikailmoitusta, ei korvausta ..

Vastaa