Kysymys saatavuudesta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli olisin tarkistanut, että onko tänne mahdollista saada nopeampaa nettiä, mutta tuo teidän hakunne ilmoitti näin "Valitettavasti antamaasi osoitteeseen ei ole saatavilla Sonera Laajakaistaa eikä viihdepalveluja"

Tuo on aika huvittavaa koska minulla kuitenkin on 8 megan laajakaista teiltä. Onkos tuo nyt sitten muuttunut, että ette enään toimita tänne laajakaistaa ja mitenkäs, kun sopimukseni on voimassa loppuvuoteen niin mitäs sitten tapahtuu? onko mokkulan hommaus edessä?

3 kommenttia

Hei pirate-fin!

Vastaamme sinulle aikoimoisella viiveellä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

Kyllä sinne 8M-kaistaa on vieläkin tarjolla. Testasin myös sonera.fi -sivulta löytyvän saatavuuskyselyn ja sekin näyttäisi antavan 8M maksiminopeudeksi. Varmaankin siis jokin tilapäinen häiriö ollut silloin, kun olet itse testaillut.

Kannattaa olla meihin yhteyksissä loppuvuodesta ja kysellä jatkotarjouksia, ennen kuin nykyinen määräaikainen sopimuksesi päättyy.
Tervehdys.
Katsoin netistä Soneran sivuilta kiinteän nettiyhteyden saamisesta osoitteeseeni . Saatavuuskyselyyn tuli vastaus ja suositus 24kk, sopimuksesta , 12kk hintaan 19.90€ ja toiset 12 kk hintaan 29.90€ ! Kuitenkin soitettuani asiakaspalveluun aikomuksenani tilata em. liittymä , vastattiin että se ei olekkaan mahdollista . Tarjottiin liittymää hintaan 29.90€/kk . Osoitteeseeni ei ollutkaan saatavana em. 24 kk sopimusta . Mistähän johtuu tuo ristiriitainen tilanne nettikyselyn ja asiakapalvelun välillä ?
Kyselee Raimo .
Hei raimos,

Osa tarjouksista on saatavilla vain netistä joten siksi sitä ei ehkä ole asiakaspalvelun kautta puhelimitse voitu tarjota. Kannattaa tuo tilaus tehdä vaikka netin kautta niin saat kyseisen tarjouksen liittymääsi!

Vastaa