LAAJAKAISTA EXTRA 2MEGANEN

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

ongelma on seuraavanlainen.. sonera on nyt sörkkinyt extrat taloon (kerrostalo) ja yhteys nopeuksien pitäisi olla todella hyvät.. vaan eipäs ole. SONERA on kai tietääkseni nyt se jonka täytyy laittaa talojakamosta tai sitten operaattorin kautta pikkusen buustia lisää jotta päästään tuohon luvattuihin nopeuksiin.. en käsitä mikä siinä on niin vaikeaa??? jos sanotte asiakkaalle että se on sen 2megaa niin te myös hoidatte asian että päästään luvattuun nopeuteen.. olen väsynyt kuulemaan seliseli sitä seliseli tota...
olen testannut jakamosta suoraan kaappiin nousevan linjan ja se ei ole sitä mitä sonera sanoo... EI SE OIKEASTI OLE NIIN VAIKEAA!!!!!!

4 kommenttia

savett: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata tarkemmin nopeusongelmaan liittyen. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
minulla ei valitettavasti ole mitään noita numeroita saatavilla koska 2mb liittymä on ilmainen.
sen vuoksi otinkin yhteyttä koska en haluaisi ottaa maksullista nopuden nostoa sen takia että sonera ei osaa säätää laitteitaan. sieltä nyt vaan nopeasti ukko autoon ja säätämään boksia että nopeudet ovat luvattuja.
vai pitäisikö soneran lisätä joka mainokseen että nopeudet on mitä sattuu... otamme kyllä rahasi mutta ei takuuta toimiiko nopeus luvatusti!!

ottakaa yhteyttä vaikka tuohon omaan spostiin niin saadaan homma selväksi!

savett@suomi24.fi

T:H.M
Ei sitä kaistaa voida korjata jos se ei ole sinun nimissä. Se, että se rekisteröidään sinun nimiin ei tarkoita sitä, että se ei ole ilmainen. Nimimerkillä kokemusta on. Ja sehän korjattiin heti ekalla vikailmoituksella ja nopeasti.
savett: Kun liittymäsi on aktivoitu, on sinulle toimitettu meiltä käyttäjätunnus ja salasana liittymääsi.

Jotta asia saataisiin etenemään, niin voisit käydä täyttämässä palvelupyynnön Sonera Omat Sivut -palvelussa. Kirjautumiseen tarvitset nuo sinulle toimitetut tunnukset.

Voit myös olla asiasta yhteydessä puhelimitse asiakaspalveluumme.

Vastaa