Laajakaista poikki 6 vrk

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Yhteys oli päällä 17.7 ap, mutta n. klo 12 jälkeen se katkesi. Soitin vikanroon ja tuli SMS asiantuntija hoitaa, 19.7 soitin uudelleen kun ei toiminut -asia asentajalla. Viikonvaihde 20.21 ei tapahtunut mitään, Ma 22.7 tuli 8.03 SMS, että yhteys on OK. Ei Ollut - soitin vikanroon, jossa sanoivat että aleuella on muutakin vikaa. 13:58 SMS siiretty asiantuntijalle ja 14:58 asentajalle. 23.7 12:17 Relacomin mies soitti, että asia on OK. Niin olikin. Kertoi, että oli ollut kaapeli poikki (300 johtoa). Klo 12:43 SMS yhteys OK. Miksei vikanro tiennyt mitään asiasta. Ja miksei ilmoitettu jos se oli jo 17.7 tiedossa ? Saanko jotain korvausta katkosta. Kun soittaa vikanroon, niin kerrotaan, että veloitus on 99,83 jos vika on minussa. Paljonko Sonera korvaa 6 vrkn katkosta ? Onko kaapelit ilmoitettu kunnalle OK, eli oliko vika kunnassa vaiko Sonerassa.
Kysyy
Mikko Korhonen
Taavetti

1 kommentti

Hei Msk194002,

Ikävä kuulla että viankorjaus ei ollut mennyt ihan niin kuin sen olisi pitänyt.

17.7. tehty vikailmoituksen oli asentaja kuitannut valmiiksi kun alueella ollut verkkovika oli korjattu. Asentaja oli hieman virheellisesti vikailmoituksen kuitannut valmiiksi, koska yhteyden toimintaa ei oltu varmistettu.

22.7. tekemäsi vikailmoituksella asentaja oli käynyt 23.7. korjaamassa ristiinkytkennän, jonka jälkeen yhteys on alkanut taas toimia.

Pahoittelemme sinulle aiheutuntta vaivaa ja harmia.

Hyvitysasioissa suosittelen olemaan asiakaspalveluumme yhteydessä.

Vastaa