Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kimmo1366_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän irtisanominen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Olen muuttamassa ja haluan sanoa liittymäni irti. Irtisanominen on todella vaikeaa. Maanantaina 31.3.2014 yritin aikani päästä asiakaspalvelusta läpi tuloksetta. Päätin lähteä käymään Sonera-liikkeessä Turun Skanssissa. 30 min odottelun jälkeen pääsin tiskille, jossa palvelija kysyi ensin henkkarit ja sitten puhelinnumeron. Tämän jälkeen hän ilmoitti, että "irtisanomistiimi soittaa sinulle huomenna". Siis mitä? Paikalla käynti ei riitä! Noh puhelua on nyt odotettu kolmatta päivää tuloksetta. Mitä tässä nyt voi tehdä kuin jonottaa maksulliseen asiakaspalveluun ikuisuuden?
t: Kimmo
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kimmo1366!

Sonera Kaupat on tosiaan ohjeistettu laittamaan irtisanomispyynnöt erityisen tiimin hoidettavaksi, joten sen takia he eivät voi lopettaa liittymää siinä paikan päällä. Ilmeisesti tämä pyyntö on nyt jäänyt jonnekin matkan varrelle jos olet soittoa noin kauan odotellut. Laitoin pyynnön nyt uudelleen eteenpäin ja sinulle soitellaan maanantaina. Toivottavasti pääset vastailemaan jotta saadaan asia hoidettua.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut